United endrer sitt oppgraderingsprogram -- lukter CO tilpasning

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
http://www.flyertalk.com/forum/unit...grades-coming-see-post-9-ua-announcement.html

Hello all,

We want you to be among the first to know that Mileage Plus will be introducing Unlimited Domestic Upgrades in the second quarter of 2010.

All members that have premier and higher status will enjoy unlimited domestic upgrades that will include Hawaii, which most of our competitors don’t do. You will no longer need to request an upgrade; you’ll automatically be on the list, making it much easier for you to enjoy a more comfortable flight.

With our exclusive Economy Plus seating, new unlimited amount of domestic upgrades and systemwide upgrades that typically have the fewest restrictions compared to our U.S. competitors, you now have the industry’s most comfortable seating.

Stay tuned for an e-mail from Mileage Plus tomorrow explaining the program in detail.

Happy Upgrading!

Robert Sahadevan
VP - Mileage Plus

Economy Plus er garantert for alle eliter. Her snakker vi om aa bli slengt I F hos UA ogsaa

Egentlig er det ikke så værst her hjemme heller. På innenriks blir vi satt foran i flyet, vi med det gullete kortet.

Da jeg reiste inn til Oslo i går, så hadde jeg allerede reservert sete 2c, og da jeg ved innsjekk prøvde å endre sete var det ikke mulig å velge noe før rad 6. Resultatet var en hel rad for meg selv, mens det var trangere bakover. Kan dette være noe nytt? Kan dette være SAS sin tilnærming til det dere i USA opplever?? :drunk:

BF:cool2

Egentlig er det ikke så værst her hjemme heller. På innenriks blir vi satt foran i flyet, vi med det gullete kortet.

Da jeg reiste inn til Oslo i går, så hadde jeg allerede reservert sete 2c, og da jeg ved innsjekk prøvde å endre sete var det ikke mulig å velge noe før rad 6. Resultatet var en hel rad for meg selv, mens det var trangere bakover. Kan dette være noe nytt? Kan dette være SAS sin tilnærming til det dere i USA opplever?? :drunk:

BF:cool2

SAS operer med en usynlig divider mellom fullflex og EBGs innenriks, slik at du dermed er "plassert i C" uten at det er noen C-fordeler whatsoever. Blir vel litt annerledes, men håpet er vel at det skal være hakket bedre pitch foran, kanskje?

SAS operer med en usynlig divider mellom fullflex og EBGs innenriks, slik at du dermed er "plassert i C" uten at det er noen C-fordeler whatsoever. Blir vel litt annerledes, men håpet er vel at det skal være hakket bedre pitch foran, kanskje?

Hakket bedre pitch, i forhold til SAS pitchen for tiden, fantastisk pitch i innenriks F, samt 2+2 og bra mange wide bodies.

I tillegg kan USA rutene innenriks vaere helt opp til 9 timer (Hawaii) og lange transcont og Alaska, da er det jo full servering. Kjekt aa reise i F selv paa korte flighter. Kjapt inn og ut og gratis brennevin hele veien

Back