United Airways Bangladesh, erfaringer?

Sondbjo

ScanFlyer Gold
Hei , jeg har bestillt DAC-KTM med disse 7 desember. Er det noen her på forum som har fløyet med dem? Er det et trygt alternativ til Biman Bangladesh? Jeg ser at flåten derese har en gjenomsnitts alder på 19,7 år. Derfor jeg spør :D

Ikke for å være vemmelig, absolutt ikke, men når en tenker på statistikken til KTM og et et "slikt selskap" hadde jeg aldri gjort noe slik....

Har fløyet mye og lenge ( fra 1967 ) i mitt liv, og alltid unngått slike selskap.... Er ikke hver dag det er pent vær og solskinn der oppe i fjellene... Flyr ikke Turkish heller.... Etter å ha lest statistikken... Eller Cubana etc etc

Ikke for å være vemmelig, absolutt ikke, men når en tenker på statistikken til KTM og et et "slikt selskap" hadde jeg aldri gjort noe slik....

Har fløyet mye og lenge ( fra 1967 ) i mitt liv, og alltid unngått slike selskap.... Er ikke hver dag det er pent vær og solskinn der oppe i fjellene... Flyr ikke Turkish heller.... Etter å ha lest statistikken... Eller Cubana etc etc

Hadde du flydd Biman istedet? De har flere ulykker å vise til :D :P Så vit jeg ser har Unitied bare hatt en ulykke men ingen døde.... Det har Biman ;) Uansett så hadde jeg fått ett gammelt fly... Hadde det vært et bedre alternativ å fly via india? Trengs tansitvisum for det? Har lest noen sted at man får bytte fly uten visum men jeg er usikker...

Om man holder seg unna Turkish burde man iallefall holde seg unna Aeroflot. Personlig holder jeg meg ikke unna noen av de. Uansett et selskap fra Bangladesh høres nesten like suspekt ut som et flyselskap fra Kongo. India høres ut som et langt bedre alternativ for trådstarter.

Jeg hørte fra en bangladeshi for nylig, at han ikke fløj med Bimam, men gerne United. "De var meget bedre". Han begrundede det ikke yderligere.

Jeg hørte fra en bangladeshi for nylig, at han ikke fløj med Bimam, men gerne United. "De var meget bedre". Han begrundede det ikke yderligere.

Takk, det hvar betrygende :D Biman skall vistnokk hatt mange ulykker! På den datoen så hadde jeg valget mellom en gammel A310 til Biman eller MD83 til Unitied. Unitied var 60 USD billigere. Det er jo gammle fly likevell så, da er det vel det samme risken?

Back