• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

United 767

Cecilie

ScanFlyer Crusty
Medlem
Leser en trip report på en blogg fra en kar som fløy HNL-SFO, og han mener han har flydd 767-400.

http://thedesignair.net/2012/09/26/trip-report-united-economy-class/

Han har et bilde i begynnelsen, tydelig en 767, agreed?

Videre til bildene inne i kabinen, så ser det ikke ut som de 767-400ER kabinbildene jeg har sett tidligere? Dessuten stemmer ikke seteradene med hva jeg ser på Seatguru ( http://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_767_400_ER.php ) hvor forfatteren sier han satt i minikabinen, rad 10-14, bak business class (som forøvrig ser ut til å ha gamle recliner seter, ikke de nye lie flat)
IFE ser litt annerledes ut på bildene i hans rapport, enn hva jeg har sett på nettet før.

Rapporten er fra september 2012, altså post-merger med Continental.

Hadde pre-merger United 767-400? Og så de i tilfelle slik ut?

Ja jeg bare spør, har ikke så mye annet å lure på for øyeblikket, annet enn, HVOOOOR er armringene mine og HVOOOOR er svømmenoodle'n min?? :colgate:

T-8 dager til USAs nest lengste domestic non-stop rute :cool:
(only beaten by JFK-HNL :p)
 
Den vi hadde 28.12 HNL IAH, glemte å se reg, hadde nå nye AVOD med også større skjermer...
 
Last edited:
Heisann!

Har booket bulkhead 16A-B på vår flight fra IAD-HNL i Juli.. Håper på å få ny AVOD om det finnes på de flightene fra IAD, er i hvertfall en 767-400 som er satt opp i følge infoen foreløpig..

Mener jeg leste SQ777 at du anbefalte de setene, så derfor jeg booket dem.

Håper selvsagt det blir mulig å kjøpe Upgrade til First etterhvert, selv for en uten status i Milage Plus. (Tror jeg får det nye Eurobonus Diamond innen den tid, må bare la SAS lansere det først.. hehe)

Rundt 10 timer flytid, så rimelig lang tur innenriks det...

Kim
 
Joda, anbefaler 16 , et stykke til veggen foran....... Tittet på setene bakover, i Economy Plus.... Virker mye mer cramped der, selvom 35".. Virket faktisk mindre enn 35 ??
 
I følge siden som lister United mainline fleet, så har alle 767-400 oppdatert AVOD og lie flat businessseter nå, etter at Ship #3066 fikk ny innredning sommeren 2013.

Samme siden sier også at per 30/12/13 så er den 767-400 med Star Alliance farger i HKG på et eller annet.

Jeg har rad 20 EWR-HNL og rad 18 HNL-EWR neste uke. Rad 16 var opptatt på begge flightene.
 
Back
Top