• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Uniformen til cabincrew på Aeroflot.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Uniformen til cabincrew på Aeroflot.

Ser at SU-crew bruker grå uniform på OSL-ruten, men hvor er det de bruker de røde som er mye mucho lekre enn de grå?

(Bilde fra Huffington Post)

Attachments

• r-RUSSIA-AEROFLOT-90TH-BIRTHDAY-large570.jpg
    r-RUSSIA-AEROFLOT-90TH-BIRTHDAY-large570.jpg
    44.7 KB · Views: 664
Re: Uniformen til cabincrew på Aeroflot.

Hallo, det har gått noen minutter uten at det blir besvart? Noen grunn til sendrektigheten???? På forhånd takk.

På hotellet når de er på nightstop, selvfølgelig. Kan ikke søle på finklærne når man er på jpbb..!

Den røde er sommeruniformen .... Vinteruniformen er blå, ikke grå.

Jeg er ganske sikker på at uniformene var røde da jeg fløy med dem OSL-SVO-IST i slutten av mars i fjor!

sommerprogrammet starter i slutten av mars.

Har også stusset over Aeroflots uniformer. De har alltid vært røde da jeg har flydd med dem, med unntak av da jeg fløy til Jerevan i mai 2013. På SVO-EVN hadde alle helt svarte uniformer (hmmm...kan kanskje ha vært mørke blå), mens på returen til SVO tre dager senere var de røde uniformene tilbake igjen..

Men dette var uansett i midten av mai..

Last edited:

Det er også kun damene som har rød uniform om sommeren, menn har blå uniform hele året. Blå-fargen er veldig mørk, og kan se nesten svart ut.

Back