• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Under 4 timer igjen ...

Farmer

ScanFlyer Crusty
Da sitter jeg på Kastrup, har fått meg en rødpølse og en øl og venter på å få gå ombord i SK973 til BKK. Først litt god mat og drikke, så får jeg vel prøve WLAN ombord igjen.
Var ikke i tvil om å velge SK denne gangen, og både C-klassen og WLAN var betydelige faktorer som veide for ... :up: Kommer med "Live rapport" senere i natt

God tur... Gleder meg til rapporten som vel kan leses til kaffen i morgen tidlig!!!

Originally posted by Bizflyer
Godt å se at det er noen som ikke bryr seg om prisen når de reiser!! :thumbup

Gjør da det, men bonuspoeng brukes lett til Upgrade.. Umulig å få brukt dem ellers ..

AHHH, endelig ombord på mitt favorittsete 9A , og etter å ha fått et utsøkt måltid med god drikke til har jeg rigget meg til her for litt surfing og jobbing ombord i Sk 973.
Kan fortsatt nesten ikke fatte at det er mulig å være online ombord i fly :D

God morgen. Da var en god natts søvn unnagjort, og for min del passer min kropp godt i SAS sine stoler, selv om en Flatbed nok hadde gjort søvnen ennå bedre. Litt kaldt i kabinen, men disse elskverdige vertinnene løste det med et teppe til :)
Akkurat nå ser jeg på flyets Moving Map at vi snart er rett over Calcutta,så nå kommer frokosten snart tenker jeg. Det har gått unna i natt, med god medvind, slik at vi lander ca 30 min før rutetid. Ser at vi faktisk har en Groundspeed på 1050 km/t nå , så medvinden er nok betydelig her vi ligger på 39000 fot.
Da får jeg nok legge bort PC`n litt mens frokosten inntas

Back