Da har jeg endelig booket min First tur !!!!Ruten ble kanske ikke mest for miles men, sån ble den i hvertfall :
OSL-FRA i C Lufthansa
FRA-PVG FIRSTLufthansa
Shanghai,Honqaido-PEK-HKG I F og C med China Airlines.
HKG-IST-OSL F til IST og C til OSL! Turkish Airlines.
Det skal bli spenende å prøve TK! Noen andre her som har prøvd deres F class? Jeg har enda ikke gitt opp Mongolia noen som har oversikt over en direkte rute til ULN fra PVG? Bør jeg kjøpe miles? Jeg så det kostet ca 3500 med MIAT og noe mer med CA fra PEK... Jeg brukte bare 20 minutter på å bestille hele turen![]()
Prøvde TK i F i januar. Det er 77W fra Jet og den har 8 suiter (helt likt som Thai) Sete virket litt slitt, men jeg satt, og senere sov ganske godt (8 timer i strekk)
Maten falt og i smak, og det var bl.a kaviar til forett. Pannekakene og is til dessert var bare fantastisk.
Crew var unge, men ikke de beste i engelsk. Servicen var topp syntes nå jeg (klager ikke når de pakker meg inn i dynen når jeg later at jeg sover

Golfbil henter deg ved gate, og kjører deg til immigrasjon/neste fly. Og du får med ei dame som viser vei og en kar som bærer bagasjen. Mercedes venter utfor flyplassen og kjører deg til hotellet
Eneste minuset var at jeg var syk med feber, så det gikk mer i appelsinjuice enn champagne