jameson82
Flysitter
Jamming gjør vel det umulig å lytte på flyradar24 så ...
Fiber eller andre fastlinjer vil vel fungere selv om mobillinjer er jammer. Veit ikke hvordan infrastrukturen er i Iran men
Jamming gjør vel det umulig å lytte på flyradar24 så ...
Jeg vet det ikke er riktig, men måten Iran nå går ut med innrømmelse, beklagelse og full unnskyldelse - det gjør de på sett og vis mer sympatiske enn diverse andre statsledere i denne verden...
Jeg vet det ikke er riktig, men måten Iran nå går ut med innrømmelse, beklagelse og full unnskyldelse - det gjør de på sett og vis mer sympatiske enn diverse andre statsledere i denne verden...
Iran is sending to Ukraine the black boxes of the Ukrainian passenger plane that its military accidentally shot down this month, Tasnim news agency reported on Saturday.
The Iranian authorities are also prepared for experts from France, Canada and the United States to examine the data from the boxes, the semi-official news agency said.
Kan der egentlig være noget af reel interesse i de data? Altså alt har jo formentlig virket som det skulle, indtil missilet ramte. Var der noget interessant ved dataene fra MH17?
Ten Iranian servicemen have been sentenced to between one and 10 years in prison for their role in the crash of the Ukrainian Boeing 737-800 shot down near Tehran in January 2020, the Judiciary Agency said on Sunday.