• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ukraine International til Oslo

Gjorde noen kjappe søk på nettsiden deres i sta når jeg leste det. Fant ingen flyvninger så er vell ikke så veldig klart pr dags dato :-(
 
Nei, det var UAI. Men det kan godt ha vært 190. Det bare ringte en bjelle ine i hodet mitt. :)
 
Nei, det var UAI. Men det kan godt ha vært 190. Det bare ringte en bjelle ine i hodet mitt. :)

UIA har allerede annonsert ei rute fra KBP til CPH fra S18 som skal gå med jungeljet, så mulig du tenker på den.
 
Last edited:
Min erfarenhet med UIA är att dom planerar flygtyp från dag till dag efter bokningstalen. Även om dom skulle säga "Linjen skall gå med E190", så ska man inte bli överraskad om det blir en blandning mellan 735'or, 738'or och E190...
 
Kanskje journalistene har fått oversikt over hvem som har søkt om og fått innvilget slots. Det er ikke det samme som at UIA starter å fly.
 
Ser ut som denne drar ut i tid. Synd, hadde sett fram til å teste den ut. Noen som vet hva status er?
 
Forstår det slik at denne ruten til OSL er en del av Ukraine Intl. vekst-planer der de i likhet med turkish feeder pax videre. Frem til nå har de kun operert med noen ganske slitne 767 på long haul med interiør som kun kan matche med HiFly. Ser at disse etterhvert vil bli erstattet med 4 stk 777-200ER fra Asiana som i første omgang skal benyttes på strekningen Kiev - New York.
Interiørmessig ser ikke disse 777-maskinen så halv-gærn´t ut. C-class kan minne litt om turkish. Vil nok neppe utgjøre noen stor trussel for Emirates og Qatar, men de vil kanskje etterhvert som de for bygget opp et mer interessant rutenett, kunne utgjøre et alternativ.

https://onemileatatime.boardingarea.com/2017/11/27/ukraine-777-business-class/
 
Last edited:
Back
Top