Ukraine International til Oslo

Gjorde noen kjappe søk på nettsiden deres i sta når jeg leste det. Fant ingen flyvninger så er vell ikke så veldig klart pr dags dato :-(

Nei, det var UAI. Men det kan godt ha vært 190. Det bare ringte en bjelle ine i hodet mitt. :)

Nei, det var UAI. Men det kan godt ha vært 190. Det bare ringte en bjelle ine i hodet mitt. :)

UIA har allerede annonsert ei rute fra KBP til CPH fra S18 som skal gå med jungeljet, så mulig du tenker på den.

Last edited:
Min erfarenhet med UIA är att dom planerar flygtyp från dag till dag efter bokningstalen. Även om dom skulle säga "Linjen skall gå med E190", så ska man inte bli överraskad om det blir en blandning mellan 735'or, 738'or och E190...

Kanskje journalistene har fått oversikt over hvem som har søkt om og fått innvilget slots. Det er ikke det samme som at UIA starter å fly.

Ser ut som denne drar ut i tid. Synd, hadde sett fram til å teste den ut. Noen som vet hva status er?

Forstår det slik at denne ruten til OSL er en del av Ukraine Intl. vekst-planer der de i likhet med turkish feeder pax videre. Frem til nå har de kun operert med noen ganske slitne 767 på long haul med interiør som kun kan matche med HiFly. Ser at disse etterhvert vil bli erstattet med 4 stk 777-200ER fra Asiana som i første omgang skal benyttes på strekningen Kiev - New York.
Interiørmessig ser ikke disse 777-maskinen så halv-gærn´t ut. C-class kan minne litt om turkish. Vil nok neppe utgjøre noen stor trussel for Emirates og Qatar, men de vil kanskje etterhvert som de for bygget opp et mer interessant rutenett, kunne utgjøre et alternativ.

https://onemileatatime.boardingarea.com/2017/11/27/ukraine-777-business-class/

Last edited:
Back