MD11 ScanFlyer Dusty 20 Jan 2006 #1 God kveld! Jeg tittet litt på utenriksavgangen fra CPH i kveld som stort er kansellert. Dette gjelder også denne avgangen: 17:05 Phuket Khaimah KK988 Cancelled Hva er dette for et flyselskap og hvor er Khaimah??? *undrer*
God kveld! Jeg tittet litt på utenriksavgangen fra CPH i kveld som stort er kansellert. Dette gjelder også denne avgangen: 17:05 Phuket Khaimah KK988 Cancelled Hva er dette for et flyselskap og hvor er Khaimah??? *undrer*
T TheDane ScanFlyer Blue 20 Jan 2006 #2 Replying to Topic 'Ukjent' Originally posted by MD11 God kveld! Jeg tittet litt på utenriksavgangen fra CPH i kveld som stort er kansellert. Dette gjelder også denne avgangen: 17:05 Phuket Khaimah KK988 Cancelled Hva er dette for et flyselskap og hvor er Khaimah??? *undrer* Click to expand... Jeg er absolut ikke sikker, men mener at KK er Orient Thai. Mener at den danske charter arrangør Tyrkiets Eksperten bruger dem til Thailand. Hvor Khaimah ligger????????
Replying to Topic 'Ukjent' Originally posted by MD11 God kveld! Jeg tittet litt på utenriksavgangen fra CPH i kveld som stort er kansellert. Dette gjelder også denne avgangen: 17:05 Phuket Khaimah KK988 Cancelled Hva er dette for et flyselskap og hvor er Khaimah??? *undrer* Click to expand... Jeg er absolut ikke sikker, men mener at KK er Orient Thai. Mener at den danske charter arrangør Tyrkiets Eksperten bruger dem til Thailand. Hvor Khaimah ligger????????
MD11 ScanFlyer Dusty 20 Jan 2006 #3 Replying to Topic 'Ukjent' Orient Thai har kode OX. Ja hva er Khaimah, jeg er helt blank!!! :wow:
S snekke Newcomer 21 Jan 2006 #4 Replying to Topic 'Ukjent' http://www.transporteon.com/Airlines-A/Atlasjet.php
E EKGH ScanFlyer Blue 21 Jan 2006 #5 Replying to Topic 'Ukjent' Look here... AtlasJet B752 Phuket via Khaimah OMRK = Ras Al Khaimah International Airport United Arab Emirates
Replying to Topic 'Ukjent' Look here... AtlasJet B752 Phuket via Khaimah OMRK = Ras Al Khaimah International Airport United Arab Emirates
MD11 ScanFlyer Dusty 21 Jan 2006 #6 Replying to Topic 'Ukjent' Tusen takk, da er mysteriet løst:cheers: AtlasJet