oddi ScanFlyer Silver 29 May 2009 #1 Ukjent Flyselskap på ENZV Hei På avinor sine sider sto denne flighten fra Sola til København men jeg stusset litt med flyselskapet. Hvilket er det og er det vanlig på sola?? 16:00 København SRR8291 Star Air I/S Last edited: 29 May 2009
Ukjent Flyselskap på ENZV Hei På avinor sine sider sto denne flighten fra Sola til København men jeg stusset litt med flyselskapet. Hvilket er det og er det vanlig på sola?? 16:00 København SRR8291 Star Air I/S
Lennart ScanFlyer Rusty 29 May 2009 #2 Re: Ukjent Flyselskap på ENZV Kun ukjent for deg Oddi Er en CL-600 , OY-MMM Forlot Sola for ikke mange minuttene siden
Re: Ukjent Flyselskap på ENZV Kun ukjent for deg Oddi Er en CL-600 , OY-MMM Forlot Sola for ikke mange minuttene siden
LN-RRA Eurobonus Diamond 31 May 2009 #3 Re: Ukjent Flyselskap på ENZV OY-MMM er Maersk sin business-jet. Begynner å bli et "vanlig" syn på Sola etter hvert....
Re: Ukjent Flyselskap på ENZV OY-MMM er Maersk sin business-jet. Begynner å bli et "vanlig" syn på Sola etter hvert....
M Mats Danielsen ScanFlyer Blue 31 May 2009 #4 Re: Ukjent Flyselskap på ENZV Denne så jeg på terminalen igår, rundt klokken 09.30.