Uhøytidelig fotokonkurranse

Re: Uhøytidelig fotokonkurranse

Jeg skal nedover, kommer fra TRD til OSL, lander kl1025. bare de ikke bestemmer seg får å streike da, men videre fra gardermoen hvet jeg ikke mere.

Er det flere som kommer til å reise via gardermoen? kansje vi kunne dratt samlett videre, jeg hvet ivertfall ikke hvordan jeg skal komme meg frem.

Er det flere som kommer til å reise via gardermoen? kansje vi kunne dratt samlett videre, jeg hvet ivertfall ikke hvordan jeg skal komme meg frem.

Ta flytoget til Oslo S og toget til Spikkestad derfra.
Enkleste og raskeste.

Hei

Jeg har fått melding fra to stykker om behov for transport fra togstajonen i Røyken. Er det flere som ønsker er det bare å si fra. Skulle det være noe i forbindelse med besøket er det ellers bare å ringe meg på 926 04 659.

Vi ses i kveld,

Knut

MÅÅÅÅÅ bare få Takke Knut Malmbekk for en flott omvisning og god informasjon
på vårt besøk hos Oslo Kontroll i ettermiddag.

Håper man kanskje kan få komme tilbake seinere engang også.

hurvert :):)

Takk til Knut Malmbekk på Oslo kontrollsentral som i plenum viste oss bilder som var innsendt bilder fra oss flyspottere og det var mange kjente navn fra ulike fylker og en FBU mann fra USA som til stadighet er innom med bilder. Jeg synes at det var innsendt mye bra bilder og igjen takk til Knut Malmbekk for en skikkelig omvisning på Avinor sin kontrollsentral på Røyken i Buskerud fylke. Vi gjenkejnte radarbildene fra andre hold

Jan

Da må jo jeg også få takke Knut Malmbrekk for fin omvisning i fjellanlegget. Og takk for fin premie! Et 8Gb Minnekort er bestilt på Komplett- noe som vil komme godt med i spottingen!:)

Dag

Venter bare på bilder!! Håper det kommer!

Hva tenker du på! Bilder inne fra fjellanlegget? I såfall er svaret nei! Vi fikk ta noen bilder under forutsetning om at de ikke ble publisert på internett- og det akter vi å overholde!

Dag

Vil takke Knut Malmbrekk får en virkelig fin tur inne på Oslokontrollsentral, det var gøy å se hvordan alt slikt fungerer.

Back