Uhøytidelig fotokonkurranse

Re: Uhøytidelig fotokonkurranse

Har dessverre ikke fått noen mail jeg men men.

Var vel ikke god nok denne gang.

Har heller ikke mottatt noen mail,
kommer kanskje iløpet av kvelden...

Last edited:

OK, ser at jeg har uttrykt meg uklart. Først av alt, INGEN har fått mail ennå. Jeg la ut et forslag til tidspunkt for å sjekke at det passet for flest mulig. Når fristen for tilbakemeldinger har gått ut vil jeg se om vi går for dette tidspunktet eller finner et nytt. Da kommer det mail og jeg legger ut melding på forumet når dette er gjort. Er det da noen som ikke har fått mail, men har sendt inn bilder, ber jeg om at de sier fra om det. Alle bidragsytere skal få være med. Jeg ville bare sikre at flest mulig kunne delta. Er det flere spørsmål, fyr løs.

Mvh

Knut

Hvor land tid tar det å komme seg fra Gardermoen dit?

22/5 passer for min del, men litt avhenging av skyss fra evt Gardermoen.. Får ikke igjen førerkortet før 27.mai så jeg får ikke kjørt bil selv :/

Da har jeg fått mail, regner med jeg skal se om jeg må ta en ID tur eller noe, så skal vi se om man kommer seg ned en tur.

Flyr med NAX ned så haiker jeg med West Air Sweden oppover tenker jeg.

Er det mulig for noen som kjører fra Gardermoen å evt sitte på ned til Røyken?

Jeg vurderer det sterkt, dvs at for tiden så putter jeg pengene i kjelleren (oppussing), så alt beror på om jeg kommer meg videre fra Galemoen til Røyken på en blillig måte....

Er det noen en evnt. kan få skyss med fra Galemoen? ;)

Jeg trenger også evt skyss fra Gardermoen, får ikke igjen lappen før 27.mai, hvis ikke skulle jeg har kjørt selv.

Kan ta toget til Gardermoen, hvis det er lettest. Eller om noen fra nærområdet rundt hamar/lillehammer også prøvde seg og skal dit?

Jeg kommer med NAX fra TRD, men da gjennstår det bare å komme seg fra gardermoen til Røyken, så lurer jeg bare på om det hadde vert muligheter får kyss fra Gardermoen?

Stod i mailen at man kan ta toget som går til Spikkestad, og gå av ved Røyken stasjon og da dem kunne fikse henting derfra :)

Hvor lenge er det snakk om at dette skal vare? Jeg bor litt usentralt til, så siste toget hjem går 2205 og klarer og bruke 6 timer hjem.. på turen til bruker det litt over 2 timer... Så noen med bil hadde vært best helt klart.. men får se ann litt fremover hva man klarer og fikse :)

Back