Uhøytidelig fotokonkurranse

Re: Uhøytidelig fotokonkurranse

Knut: Er bare nysjerrig, men hvor mange bilder har dere fått inn, dersom du MÅ estimere...

Deadline gikk ut for 10dager siden. Hva er status?

Vinner er kåret

Hei alle sammen.

Beklager ventetiden, men nå er vinner kåret. Vi har fått inn cirka 120 bilder, samt noen linker til gallerier, og er godt fornøyd med det. Beste bilde er sendt inn av Dag Eidet og viser en Boeing 777-240/ER som avises. Samtlige som har sendt inn bidrag vil bli invitert til kontrollsentralen. Mail med invitasjon kommer i løpet av 1-2 uker.

Gratulerer til Dag og tusen takk til samtlige for svært gode bidrag.

Vennlig hilsen

Knut Malmbekk

Attachments

• php4rR9Q5PM.jpg
    php4rR9Q5PM.jpg
    14.7 KB · Views: 507

Grattis, SE-DYD! Når jeg ser bildet som vant er det like greit at jeg ikke sendte inn noen av mine :)

....når tror du at "gatheringen" vil finne sted ca.....? Må sjekke bokji....:)

Jeg føler meg beæret! Takk til juryen og til Knut som arrangerte konkurransen!

Grattis, SE-DYD! Når jeg ser bildet som vant er det like greit at jeg ikke sendte inn noen av mine :)

Og takk Seilfly for gratulasjonen. Jeg synes dog du burde ha sendt inn- så hadde konkurransen blitt hardere, og dessuten hadde du fått en tur til senteret du også- men du har kanskje vært der før!

Dag

Her er bildet i litt større format!

AP_BGJ_1Y7J3091.jpg

Råeste avisingsbilde jeg har sett! Enig - Verdig vinner! :)
Gratulerer til SE-DYD

Ikke helt min "stil", men absolutt er bra bilde :up: Terningkast 7 :) og en verdig vinner

Dette var virkelig et nydelig bilde SE-DYD:D virkelig vakker denne 777'en
Grattis!

Last edited:

Hei og beklager ventetiden angående invitasjon til Røyken. Vi har fortsatt noen detaljer vi må få avklart i forhold til tidspunkt, men er forhåpentligvis i mål innen utgangen av uken, muligens begynnelsen av neste uke. Alle vil få personlig mail, samtidig som informasjon legges ut på denne tråden. Beklager nok en gang at dette trekker ut.

Mvh

Knut

Uhøytidelig fotokonkurranse - dag for besøk

Hei igjen

Da har jeg endelig fått detaljene på plass og foreslår følgende dag: Torsdag 22/5, klokken 18:00.

For å sikre at flest mulig kan delta ber jeg de av dere som IKKE kan den dagen sende meg en mail om det. Skulle det være mange vil jeg komme opp med en ny dag. Er klokkeslettet også uheldig så si fra om det. Frist for tilbakemeldinger settes til i morgen 17/4 klokken 10:00.

Mvh

Knut

Back