Ubrukte BMI miles

kimmam

ScanFlyer Blue
Medlem
Hallo alle sammen!
Jeg har 41.666 miles på min Diamond Club konto som jeg ikke har brukt. Disse går ut desember'11/januar'12. Skal til Seoul, Japan og Beijing i mars/april og kunne tenkt meg å bruke disse poengene på hotellopphold i ett av stedene. Er i det hele tatt 41.666 nok til en natt på hotell? Andre forslag tas også i mot med takk og bukk :)

Hm, den summen er jo perfekt for en Norge-Nord-Asia retur i C med cash and miles... kanskje invitere med deg noen på tur?

Litt OT dette men, hvordan blir det med fremtiden til BMI DC nå som Lufthansa vurderer å kvitte seg med BMI? Det var/er vel vedtatt at dette skal integreres i M&M?

Det aa bruke disse poengene paa hotell er daarlig utnyttelse. Du kan f.eks fly:

Fra Oslo til en mengde destinasjoner for 18000 poeng t/r i business, saa du har mer enn nok poeng til aa fly to pers i business til alle destinasjonene SAS flyr ut i Europa non stop fra Oslo i business.

Alle disse landene gjelder (ekstra for connecting flights):

Armenia, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Georgia, Greece, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Macedonia, Malta, Moldavia, Montenegro, Morocco, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, Serbia, Slovenia, Spain (including Balearics), Sweden, Turkey, Ukraine, Yugoslavia

Du har ogsaa nok til aa ta ut en cash and points t/r i business fra Norge til USA (ingenting extra for connections) Det koster 37.500 poeng + 255 pund

Mer her: http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/loy...pend-miles/bmi-and-star-alliance-flights.aspx

Det aa bruke disse poengene paa hotell er daarlig utnyttelse. Du kan f.eks fly:

Fra Oslo til en mengde destinasjoner for 18000 poeng t/r i business, saa du har mer enn nok poeng til aa fly to pers i business til alle destinasjonene SAS flyr ut i Europa non stop fra Oslo i business.

Alle disse landene gjelder (ekstra for connecting flights):

Armenia, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Georgia, Greece, Hungary, Italy, Latvia, Lithuania, Macedonia, Malta, Moldavia, Montenegro, Morocco, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, Serbia, Slovenia, Spain (including Balearics), Sweden, Turkey, Ukraine, Yugoslavia

Du har ogsaa nok til aa ta ut en cash and points t/r i business fra Norge til USA (ingenting extra for connections) Det koster 37.500 poeng + 255 pund

Mer her: http://www.flybmi.com/bmi/en-gb/loy...pend-miles/bmi-and-star-alliance-flights.aspx

Jøss. Kanskje er det nettsider der ute som er mindre oppdaterte enn SAS? Yugoslavia er det lenge siden man har hørt snakk om :D

Jøss. Kanskje er det nettsider der ute som er mindre oppdaterte enn SAS? Yugoslavia er det lenge siden man har hørt snakk om :D

Wow.. Helt utrolig. Har vel aldri sagt at BMI er peachy paa det meste, men de gir fortsatt god verdi, selv om du maa ta deg en flaske whiskey foer du ringer india for aa bruke poengene;)

Oi, har visst en del muligheter med de milesene allikevel! Blir nok kanskje en tur på mamma og pappa siden jeg egentlig ikke har tid til å reise. Men hva vil egentlig skje med en booket bonustur med et *A selskap hvis BMI blir solgt til. F. eks VS?

Men hva vil egentlig skje med en booket bonustur med et *A selskap hvis BMI blir solgt til. F. eks VS?

Ingen vet, men en overgangsfase vil trolig være svært langvarig og utstedte billetter vil bli honorert i *A-systemet.

Back