Uavgjort SAS - Norwegian

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Sete&bagasjebetalingen er enkel og grei og bedre enn SAS sin (surprise at DY er bedre enn SAS på nett? NOT!), og man er sikret rett sete. men jeg skulle ønske at slike ekstrating sto klart på første side i bestillingen, så man vet hva man har å forholde seg til. Å komme med slike ekstrating senere i bestillingsprosessen i stedet for med en gang kan være forskjellen på om det oppfattes som OK, enkelt og greit, eller grådig og komplisert. DY bør passe seg for å bli oppfattet som grådig og komplisert.

så det er greit å betale for bagasje, men ikke få erstattet ødelagt barnevogn
f. eks:angry:
 
så det er greit å betale for bagasje, men ikke få erstattet ødelagt barnevogn
f. eks:angry:

Ja, det er greit å betale for baggasje. Nei, det er ikke greit å ikke få erstattet ødelagt reisegods. Jeg vil tro at transportøren har et ansvar for dette. Nå skal det sies at det ikke bare er med DY at ødelagt reisegods kan bli et problem å få erstattet (det har jeg opplevd med SAS også, men der skylder jeg egentlig mer på handlingagenten i Manchester...).
 
Back
Top