UA38 EWR-OSL 5/1 og UA39 OSL-EWR 6/1 innstilt + begge 21/1-14

Peppep

ScanFlyer Gold
Ser at UA38 ble innstilt i går, og dermed også UA39 i dag. Er det noen som vet årsaken? Følgeproblemer etter Hercules? Trodde det hadde normalisert seg nå.

Last edited:
Re: UA38 EWR-OSL 5/1 og UA39 OSL-EWR 6/1 innstilt

Da kommer det vel en B764 eller noe sånt i morgen tenker jeg? :)

Sikkert flere som vil ha den ...

Det kanselleres fortsatt fly i hopetall og det sitter tusenvis strandet rundt omkring. Dette vil ikke normalisere seg før tidligst til helgen. I Florida sitter det fortsatt flere tusen som var på Orange Bowl i helgen og prøver å komme seg nordover ... Samt cruisepassaskerer som har fått sine fly kansellert.

Last edited:

Så vi som har UA039 på fredag kan ligge veldig tynt an?

Det er flere kanselleringer innenlands enn utenlands. Vil tro du har gode sjanser.

Er vel uansett upraktiks å booke om pax fra UA38 til SK907, så lenge de flightene går hver sin veg ;)

En liten mixup der. SK908 selvfølgelig... Men jeg tror du tok poenget uansett.

Ny runde med vintervær, 38 og 39 er kansellert i dag óg. Men gårsdagens 38 kom inn i dag tidlig, står den parkert til 39 i morgen?

Hva er grunnen til at de kansellerer "den veien" (39+38), og ikke prøvde på 39 i dag? Er det NYC ATC som setter begrensninger på totalkapasiteten og tvinger kanselleringer på forhånd? Ville ha trodd at UA selv foretrekker å kansellere 38+39, slik at maskinen blir værende i en UA-hub.

Jau vi ble parkert på stand 185 med en gang på morran i dag.

Og hvorfor ikke 38 ble kansellert i går; kanskje ikke værprognosene var nøyaktige nok da vi tok av 2005 EST. Dumt å kansellere en avgang i frykt av været for så å oppleve at været allikevel ikke ble så crappy?

Kun antagelser og ukvalifisert synsing fra min side :)

Og hvorfor ikke 38 ble kansellert i går; kanskje ikke værprognosene var nøyaktige nok da vi tok av 2005 EST. Dumt å kansellere en avgang i frykt av været for så å oppleve at været allikevel ikke ble så crappy?

Kun antagelser og ukvalifisert synsing fra min side :)
Mente 38 i kveld og 39 i morgen i stedet for 39+38 i dag, ikke en unødvendig kansellering i går. Slik at maskinen gikk tilbake som planlagt i stedet for et døgn på fjernpark - problemet er jo EWR, ikke OSL. Men det er sikkert mange hensyn å ta som ikke er synlig for utenforstående.

Back