Someone Moderator Medlem 23 Jan 2010 #1 Noen her som utifra noen systemer klarer se hvilket individ som floy UA355 den 20/1. Klarte ikke se reg'en paa 319 som fraktet meg ORD-SEA
Noen her som utifra noen systemer klarer se hvilket individ som floy UA355 den 20/1. Klarte ikke se reg'en paa 319 som fraktet meg ORD-SEA
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 26 Jan 2010 #5 Er ikke lett å holde styr på alle datoer innimellom alle GT'ene vet du! Eller som Seth sa til hun kvinnfolket på resturanten i Houston når hun ville ha med 9 åringen sin med oss neste år til Seattle: Get him a good fake ID first...
Er ikke lett å holde styr på alle datoer innimellom alle GT'ene vet du! Eller som Seth sa til hun kvinnfolket på resturanten i Houston når hun ville ha med 9 åringen sin med oss neste år til Seattle: Get him a good fake ID first...
LN-MOW Flyklapper Medlem 26 Jan 2010 #8 Den G&T'en jeg fikk på CO166 var imidlertid rimelig svært frisk .. det kan ikke ha vært mye plass til T etter at hun var ferdig med å helle G ...
Den G&T'en jeg fikk på CO166 var imidlertid rimelig svært frisk .. det kan ikke ha vært mye plass til T etter at hun var ferdig med å helle G ...