UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus) og en del annet

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Kom hjem i formiddag med 38 og så at ship 113 hadde blitt endret til Econonmy Plus. Merkelapper også på bagasjehyllene.

Flyr vanligvis denne ruta mange ganger i året, men nå ikke på ca. 6 mnd..

Men du verden... De fremre 7 radene var gjort om til 6 rader, de radene foran rad 20-21 som allerede i alle år har hatt topp plass...

MEN redusere en rad på i alt 7 rader har gitt meget stor økning i pitch. Uten tommestokk og blingse litt, vil jeg anslå minst 35", nærmere 36"....^_^

Folk var happy siden ingen har selvsagt betalt for dette. PÅ EWR må de jo fylle opp hele flyet, så hvem vet havner der... ??

Det jeg lurer på er hvor mange er ferdig nå ?? Kanskje Dag vet det ??

P.S. Rask hjemreise fra HNL med 3x752 på rad....

Vil forsatt holde meg til rad 21 siden 20 ikke kan legge ned ryggen..
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Ifølge en tråd på a.net er 23 av 41 tidligere CO 757-200 nå fått Economy Plus
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Takk for den...... Slike positive rykter blant de som sitter foran ( og ikke vet at en skulle ha betalt ) sprer seg raskt.... Generelt er disse maskinene meget velholdte også...
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Oppløftende nyheter! Har sittet på gjerdet og vurdert om jeg skulle betale for exit row på en t/r i mars, er bare silver så får ikke gratis før 24h-vinduet, og liker å sikre meg. Nå slipper jeg jo det :D
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Er det bare pitch som er forskjellen opp til Eco+?
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Takk for den...... Slike positive rykter blant de som sitter foran ( og ikke vet at en skulle ha betalt ) sprer seg raskt.... Generelt er disse maskinene meget velholdte også...

Dersom du har Premier Gold eller hoeyere kan du jo velge disse setene (samt noedutgang) ved bestilling, det gjelder alle med status hoeyere enn Silver (som har ett 24 timers vindu)

Uten status kan du IKKE velge Economy Plus ved bestilling eller ved innsjekk for den del, men det er jo klart at i en overgangsperiode kan man velge setene paa maskiner som ikke har E+ og vaere heldig aa faa en maskin som har.

Dersom du ikke velger seter naar du kjoeper billetter, kan du faa tildelt noen skikkelige drittseter og ikke havne sammen. Det er ett lotteri paa saapass lange flighter, saa uten status, hadde jeg heller betalt for aa sikre meg.

Men YMMV
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Kjøpte nylig Economy Plus på rad 7 med UA LAX-OGG. Vel verdt pengene med ubegrenset benplass etter FRA-LAX i kuklasse med Lufthansen.
Oppgraderte på united.com, da setevalg ikke var tilgjengelig på Expedia.

På returen HNL-EWR med CO var det ikke Economy Plus tilgjengelig.
 
Last edited:
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Tittet på mine tre øppkømming CO/UA 39 i år og der viser seatmap en rad mindre og myye luft mellom radene foran . Tyder på at Economy Plus har blitt standard på OSL-ruta ?? Men safer meg ved å beholde rad 21 ;)
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Tittet på mine tre øppkømming CO/UA 39 i år og der viser seatmap en rad mindre og myye luft mellom radene foran . Tyder på at Economy Plus har blitt standard på OSL-ruta ?? Men safer meg ved å beholde rad 21 ;)

samme her, og det står også extra legroom på alle de radene.
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Var ikke mulig å oppgradere/kjøpe Economy Plus på EWR-OSL 30.12.2011.
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Etter planen skal alle PMCO 752 ha Economy Plus i utgangen av januar.
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Ja, fra merger siden:

In just over one month, our Technical Operations co-workers have completed Economy Plus modifications on nearly two-thirds of the CO Boeing 757-200 fleet, with 28 done as of Jan. 4. We expect to convert all 41 planes by late January.
The modified 757 has 16 BusinessFirst lie-flat seats, 45 Economy Plus seats and 108 Economy seats. We have three modification lines in service, two in Orlando (MCO), Fla., and one in LAX. We use these 757-200s primarily on our trans-Atlantic flights.
We are adding Economy Plus to the CO fleet as part of a $550 million investment in our onboard experience (see the September United World). When the 757-200 fleet is finished, we will begin adding Economy Plus to our 737-800 fleet. We have already started adding Economy Plus to CO 767-400s as part of a more extensive interior refurbishment program for that fleet
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Dette vil jo være et salgsargument for UA i annonser. Betal $ 99 for topp benplass. Jeg er nesten sikker på 36". Frisk i minne UA 744 som har 34" i Economy Plus. Øyemål sier minst 2" mer.... Litt matematikk for de som har lyst ? 7 rader 31" har blitt til 6 rader med ?:rolleyes:
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Dette vil jo være et salgsargument for UA i annonser. Betal $ 99 for topp benplass. Jeg er nesten sikker på 36". Frisk i minne UA 744 som har 34" i Economy Plus. Øyemål sier minst 2" mer.... Litt matematikk for de som har lyst ? 7 rader 31" har blitt til 6 rader med ?:rolleyes:

Blir vel riktig med 36" da? Pitchen måles vel fra ett punkt på setet til samme punkt foran - ergo 31 * 7 = 217 som delt på 6 blir 36,2.
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

men setene har fortsatt ikke noe mer recline? jeg synes tidligere att øko seter på CO 777 har hatt veldig begrenset recline.
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Helt korrekt, UA har en del bedre. Dette bør de gjøre noe med i "CO" Economy Plus.. Kanskje ikke på deres 31" seter..
 
Re: UA 757 med Eco plus (CO 38/39 Economy Plus)

Det står også "operated by United" nå for flights i slutten av februar. Det er vel fremdeles CO.. andre Co flighter i feb/mars står det ikke dette på. Er det fordi flyene er ferdig "unitifisert" kanskje ?
 
Back
Top