• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tyrkiareiser på KSU

Wiggo Hovde

ScanFlyer Silver
Tyrkiareiser på KSU

Stemmer det at Tyrkiareiser har kansellert alle sine planlagte charterturer fra KSU i sommer?Noen som hevdet så på facebook gruppen for å få Norwegian til å etablere seg på nevnte flyplass. I så fall, hvorfor?

Re: Tyrkiareiser på KSU

Siste planlagte avgang med Tyrkiareiser til AYT fra KSU var i går. Det har helt siden programmet ble sluppet kun vært satt opp fire flygninger, med sesong 18.6.-9.7.

Last edited:

Stemmer det at Tyrkiareiser har kansellert alle sine planlagte charterturer fra KSU i sommer?Noen som hevdet så på facebook gruppen for å få Norwegian til å etablere seg på nevnte flyplass. I så fall, hvorfor?
Nei, det stemmer ikke. De hadde fra 18.06 til i går. Tipper de bare ville ha det første "rushet" med skoleferie-reisende. Ikke så rart, med tanke på at vi har Kroatia og Chania direkte også. Vanligvis er det en charterdestinasjon fra KSU om sommeren...

Den Facebook-gruppen er forøvrig en av de mest latterlige jeg har kommet over. Folk skal få lov til å ytre sin mening, men det ytres jaggu meg mye tåpelig der.

Last edited:

Nei, det stemmer ikke. De hadde fra 18.06 til i går. Tipper de bare ville ha det første "rushet" med skoleferie-reisende. Ikke så rart, med tanke på at vi har Kroatia og Chania direkte også. Vanligvis er det en charterdestinasjon fra KSU om sommeren...

Den Facebook-gruppen er forøvrig en av de mest latterlige jeg har kommet over. Folk skal få lov til å ytre sin mening, men det ytres jaggu meg mye tåpelig der.

Det med Facebook-gruppen kan jeg støtte opp om...ganske latterlig... :)

Fra Kristiansund har det om sommeren i flere år vært charterrute til Chania og Split (Tidligere også Mallorca, Rhodos og Lublijana) med Apollo og Kroatiaspesialisten og i fjor kom Tyrkiareiser og Detur på banen men Detur trakk seg da de innså at Tyrkiareiser tok deres kunder... Forøvrig skal man etter det jeg har HØRT (Altså et rykte) komme LPA eller TFS fra KSU W14/15....

Takker for svar. Syns det var litt merkelig at disse turene skulle bli kansellert.

Back