Tw'Otter på vei hjem til Norge !!

Replying to Topic 'Tw'Otter på vei hjem til Norge !!'

Artig!

Takk for filmen, Kenneth.

Den er historisk!

Ser forresten Rampen med far på filmen....

Godt jobba, Kenneth! Bra å få med seg ankomsten siden jeg ikke hadde sjansen til å være der. Flott å få et slikt fly i nærmiljøet! :musikk

Originally posted by KennethGS
De vil fly two-ship sammen med N157KM, spaket av Kevin McKole. N157KM er også en av forsvarets tidligere twin ottere. EN MILEPÆL ER NÅDD!

Hvor skal den? Også solgt til Europa?

Den skal ingensteds, ble flydd side-by-side nordover til Bangor da Sture ikke var godt kjent i området og med amerikansk radiotelefoni etc...

:sarc

Bra maskinen er frame på ENTO og Jarlsberg! Vi i Bergen hadde håpet å se maskinen mellomlande. Var mange ganger på flyplassen og spotet men så ikke maskinen. Har selv sett og tatt på maskinen når den gikk i Luftforsvaret. Jeg skal ha meg en tur med maskinen når den er på Voss. Var gøyt å følge med på forumet nu i påsken.:nor

Var bortom idag og tok noen bilder i dagslys....

ln-jmp-8.jpg

ln-jmp-7.jpg

ln-jmp-3.jpg

ln-jmp-4.jpg

ln-jmp-2.jpg

ln-jmp-6.jpg

ln-jmp-5.jpg

ln-jmp-1.jpg

Er det slik 719sqv malte 184 og navnet sitt på nesen, som fortsatt står der? Eller er dette påmalt nå som den skulle "hjem".

Kjempebra tiltak, gleder meg til å se den i lufta, og fine bilder både her Kennth, og på Airpics fra i natt, LN-DIG

Tror nok det har vært der siden flyet forlot norge, for skriften (spesiellt "184" på snuta) bærer preg av å ha sittet der en stund...

Back