Savipix ScanFlyer Rusty 13 Jan 2010 #1 På CNN, Business travel 1830 pratar Richard quest om folk som samlar bonuspoäng som en livsstil.
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 13 Jan 2010 #2 Re: TV Tips Ja, det er reportasjen fra DOet som kommer i dag. Elendig reportasje spoer du meg..
Someone Moderator Medlem 13 Jan 2010 #3 Den ble visst byttet ut med noe ristende stein i Karibien.....:angry:
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 13 Jan 2010 #4 Bra program det der. Går i reprise på CNN søndag morgen kl 0700. Samtidig viser BBC sitt "Fast track" program. Begge er nu programert inn i min GET boks siden jeg måtte være mer enn syk om jeg var oppe så tidlig en søndag! BF:cool2
Bra program det der. Går i reprise på CNN søndag morgen kl 0700. Samtidig viser BBC sitt "Fast track" program. Begge er nu programert inn i min GET boks siden jeg måtte være mer enn syk om jeg var oppe så tidlig en søndag! BF:cool2
M meliiis ScanFlyer Silver 13 Jan 2010 #5 http://edition.cnn.com/video/#/video/international/2010/01/13/biz.trav.mileage.run.bk.c.cnn