TV-overfoering av 787-rollout

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Satelitt og web. Detaljer her:

http://www.boeing.com/news/releases/2007/q2/070628a_nr.html

nå er det for sent til at jeg orker å regne på tidssoner, men er ikke dette midt på svarte natta for oss på denne siden av Island?

hva vil klokka være på Madeira?? kjenner ikke til tidssoner og slikt. .... :angry:
må sies å bli eg bra bursdagspresang:D

I følge www.timeanddate.com, så skjer det klokken 23:30 Madeira-tid..

Personlig befinner jeg meg faktisk i samme tidssone som roll-outen den dagen, men dessverre et par stater lenger sør..

Originally posted by Martin

Personlig befinner jeg meg faktisk i samme tidssone som roll-outen den dagen, men dessverre et par stater lenger sør..

et flott ord har jeg til deg: JetBlue;)

Originally posted by Roxman

Originally posted by Martin

et flott ord har jeg til deg: JetBlue;)

Vel hvis han er et par stater lengre soer for meg (og Boeing) er han vel i California og selv JetBlue er meget bra...blir det noe tungvint aa fly blaatt til Seattle....han maa via JFK eller BOS....

Stemmer. Ankommer LA samme morgen med toget fra Chicago.. Og sånn i og med at vi ikke har planlagt mer enn tre dager i LA, så spørs det vel om jeg får overtalt kameraten min til en svipptur til SEA..

Men hadde jeg visst om dette når jeg bestilte turen, så spørs det vel om jeg kanskje hadde lagt inn en liten veto for Seattle istedenfor LA..

Back