Turkish tilbud og faste priser

Hypern

ScanFlyer Rusty
Så ingen tråd om Turkish her så oppretter en jeg.
Turkish viser seg ofte å ha gunstige faste priser.
For de vågale kan man friste med 16500 for t/r OSL-EZE i business, men da gjør man det for flygningen sin del og ikke nødvendigvis fordi det sparer tid. Søkt på tilfeldige dager i oktober. BA og Lufthansa skal ha dobbelt så mye (men igjen man sparer noe sykt med tid da)
BKK finner jeg ikke så mye gode tilbud det neste halve året i biz, men hender de er ned mot 10k. :old så har de også til obskure destinasjoner i Iran til 3000 kroner i eco feks Kermanshah.

Last edited:
ser at BKK i eco ligger på rundt 5328 kr i februar 2015, er det "normal" pris hos Turkish eller pleier dem å være billigere ?

Jeg finner gode priser på OSL-IST-SFO hele våren og sommeren med Turkish. Drøyt 14k i Biz. Det er ikke galt.

Turksh

Fikk mail akkurat nå kl 15.03<.

Purchase your tickets until December 31, 2020 and use the opportunity of change your ticket until December 31, 2021 as many times as you wish. :D

Passer oss godt..

"A 40% discount opportunity for those who miss discovering the world!"
Ticketing period January 13-14-15, 2021
Travel period April 1, 2021 – December 31, 2021

The campaign is valid for tickets issued between January 13, 2021 – January 15, 2021 with travel dates between April 1, 2021 – December 31, 2021.
The campaign is valid on one-way or round-trip flights in Economy and Business Class.

Kilde

Eksempler:
OSL-BKK €1,032
OSL-CPT €1,042
OSL-JNB €1,206
OSL-LAX €1,226
OSL-DPS €1,287

I følge en kamerat i bransjen er det mulig å endre én gang innenfor samme kabinklasse. Ytterligere endringer innenfor samme bookingklasse. Slik var der hvert fall i går, han var usikker på hvor lenge den muligheten ville vare. Og om det er tilsiktet... En del venner og bekjente som booket både sommer- og juleferien i går.

Finner t/r Oslo-Tokyo til 4160,-. Det er fristende å bestille, men vil nok ikke gjøre det mm man kan endre billettene. Noen som vet noe om dette?

Har sjekka Oktober og April.

Da fikk jeg mail fra Turkish der de på en måte har kopiert SAS kampanjen med sin egen vri.

"Fly til 6 kontinenter med Turkish innen 27 oktober og få 1 million miles". Den er jo kul den.

https://www.turkishairlines.com/en-...-6-continents-Earn-1-million-miles/index.html

Hadde vært gøy å se hvor rimelig noen fikk til dette. Tydeligvis ikke lov p bare ta f.eks kul-syd, men alt må via ist. Står nok over her siden de ikke har premium og c er utenfor mitt budsjett.

Back