Turkish Skandinaviske ruter

Ruten til Billund er sat på pause i V21/22 den er tilbage med daglige flyvninger fra S/22
Kilde: deres booking side

Ser ut som Turkish øker med ytterlige 3x ukentlig på IST-CPH fra 1 juli, opp fra allerede 3x daglig som grunnrute i sommerprogrammet

De var vel ganske nær pre-korona husker jeg rett?

Aalborg har de fløjet i før, som en delt trekantrute med Billund, 4 gange om ugen mener jeg den var. 2x var IST-BLL-AAL-IST, og 2, var i modsat rotation. Aalborg, blev dog cuttet af, da TK, såvidt jeg husker. ikke på grund af passagerudfordringer til og fra Aalborg, men på grund af strukturændringer i TK. Det var ligedan AAL-FRA røg på i sin tid fra lufthansa.

Aalborg har de fløjet i før, som en delt trekantrute med Billund, 4 gange om ugen mener jeg den var. 2x var IST-BLL-AAL-IST, og 2, var i modsat rotation. Aalborg, blev dog cuttet af, da TK, såvidt jeg husker. ikke på grund af passagerudfordringer til og fra Aalborg, men på grund af strukturændringer i TK. Det var ligedan AAL-FRA røg på i sin tid fra lufthansa.

Jeg var litt upresis. Mente BGO og SVG. Aldri annonsert men slik jeg har forstått var det ganske nært

18x ukentlig på OSL i sommer, så er ikke 100% tilbake på pre-korona nivå, men er ikke langt bak

Har ikke sjekket tidene på de 4x ukentlig sommeravgangene

18x ukentlig på OSL i sommer, så er ikke 100% tilbake på pre-korona nivå, men er ikke langt bak

Har ikke sjekket tidene på de 4x ukentlig sommeravgangene

Nei de er ikke på pre-korona nivå, de ligger over. Var bare 14x ukentlig pre-covid. De har hatt 18x ukentlig før også, men var lenger siden enn 2019 mener jeg å huske.

Nei de er ikke på pre-korona nivå, de ligger over. Var bare 14x ukentlig pre-covid. De har hatt 18x ukentlig før også, men var lenger siden enn 2019 mener jeg å huske.

Med pre-covid tenker jeg ikke bare på 2019. Det har vel enten vært oppe i 19 eller 21 ukentlig på det meste før såvidt jeg klarer Google meg til

Når vil den 3. daglige frekvensen gå fra OSL? Tidlig morgen eller kveld?
Foreløpig er det vel lunsjavgang og sen ettermiddagsavgang.

Back