Turkish Airlines - Nei takk!!

Jeg styrer selv unna Turkish, men det har hverken med Man U i reklame, punktlighet eller service å gjøre. Reklamen er da morsom den, selv om den som sagt har store likheter med noen Nike reklamer.

En forbedring av inntrykket mitt ang Turkish? Ja, helt klart. Håpet jeg at ballen skulle treffe den gamle mannen? Ja, helt klart. :p
En god reklame, no doubt! Forøvrig kommer jeg ikke til å reise med Turkish før fotballspilling blir anvist til vingene.

Last edited:
Er null interessert i foppball og TK , Men har i flere uker nytt reklamen . Selv om tydeligvis er en pengeutpresser der som hetet W et eller annet. Hadde aldri hoert om han foer de siste to tre ukene. Men slik er TV verden som tvqngsforer en med foppball :colgate::colgate::wow:

Håpet jeg at ballen skulle treffe den gamle mannen? Ja, helt klart. :p

Den gamle mannen....?? Det er Sir Bobby Charlton! Nedenfor også sett sammen med undertegnedes sønn... :-)

Forøvrig en fin reklame. Business kabinen til Turkish ser da flott ut.

Attachments

• bobbycharlton.jpg
    bobbycharlton.jpg
    128 KB · Views: 167
Turkish ja.. Etter denne markedsføringen så er det ikke de første jeg sjekker pris på når jeg skal på tur :)

Attachments

• turkish.jpg
    turkish.jpg
    61 KB · Views: 147
Vurderer å bruke TK til BKK når jeg skal svi av mine 180 000 SK miles.

Bruker de B777 med F suitene på IST-BKK?

Hva med OSL-IST, har de der installert 2+2 seter i biz?

Dette var en grusom reklame, TK er boikottet heretter ! :D
Man U av alle ting... :drunk:

Hehe, ja denne diskusjoen får meg til å undre på om noen av folket faktisk velger, eller rettere sagt velger bort flyselskap pga hvilke fotball-lag de sponser?? kan ikke se noen annen grunn her, rent isolert så er helt sikkert ikke biz noe dårlig alternativ..

Back