Re: Business class hos Turkish
Hei evenes:
På hos Turkish, de har ganske godt tjeneste og mat, men jeg syns grunnen for du kan får det kr 3000 billigere er at på segmenter mellom Oslo og Istanbul, de bruker ganske liten fly som A321, og du får ikke 180 grad flat bed, og fra Istanbul, de bruker A330 eller B777 som jeg er sikker på de har flat bed.
Men med litt ekstra penger, du kan fly med luksus hele veien til BKK, med OSLO- DUBAI - BKK, de bruker B777 fra Oslo til Dubai og A380 eller B777 til BKK, det er også mulig til tar OSLO-DUBAI-HONG KONG-BKK som du kan besøker en ekstra by. Den ting Turkish ikke har er bar in Business hvor du har en lounge og bestiller drikker i himmelen, men med business du får ikke tar dusj i himmelen.
Hvis du vil tjener Eurobonus poeng, du kan får ganske mye med Turkish som Star Alliance, for eksempler, poeng du tjent fra denne turen kan blir brukt til en retur tur inne Europa på økonomi klasse med SAS eller andre som Lufthansa.For Emirates du kan også tjener poeng til Emirates Skywards eller beste til Alaska MVP.
Begge flyselskap har ganske stor og fancy lounge på hjemme lufthavn hvor de server mye mat og du kan tar dusj og har en private rom som kaller de day-bed til sover og slapper av, jeg syns på Dubai, du kan får gratis message på lounge også.
Jeg vil anbefaler Turkish hvis du vil sparer penger og vil får status med Star Alliance som gir deg Lounge tillgang når du reiser med økonomi billetter.
Eller du kan prøver luksus hele veien til BKK med Emirates med litt ekstra penger, og tjener poeng til andre programme.
Håper det her hjelper, og norsk min er kanskje litt rar.
Hvis du er intereser, kan jo kjekker min blog på AlbertAviation.com hvor jeg skriver om ting som det her, og spører med på sosial media hvis du lurer på noen.
Mvh Albert