Tur/retur California i business

Fløy selv tilsvarende rute CPH-SFO i slutten av juni. Maten holdt meget høy standard. Laks og rogn til forrett, svin til hovedrett og ost/frukt/is/kake til dessert. For øvrig fikk man også varm sjokoladefondant som dessert til servering 2. SK skal ha ros for serveringsopplegget på denne ruten. For øvrig: hjertelig takk for en super rapport Eirik S:-)
Takk... :) Ja, må si jeg er meget fornøyd med maten hos SAS så langt, til og med sandwichen fra BOB-vogna var overaskende nok OK. I dessertveien er jeg ganske enkel, får jeg litt ost og en kake er jeg mer enn fornøyd... :)

Tusen takk for en fantastisk velskrevet rapport. Veldig bra balanse mellom tekst og bilder også. En rapport etter min smak :)

Jeg hadde også tunfisk og couscoussalat i SAS biz i mai mellom IAD og CPH. Enig i at SAS sin mat er bedre enn Lufthansa.
Takk, Bare hyggelig det. Trodde det kanskje ble litt lite tekst. Tunfisken var helt fin, men jeg er ikke så begeistret for couscous... :P Fikk vel egentlig et inntrykk av at maten hos SAS er så bra de får den, mens hos LH er den gjort litt mer kjip for at de som reiser i first skal få noe igjen for utlegget sitt (mange ekstra poeng, er vel så godt som ingen som betaler for first ut av egen lomme)

Tusen takk for super rapport!
Jeg skal til samme trakter til sommeren, dog motsatt vei, så veldig interessant å se hva man har gjort der borte :)
Selv reiser jeg med BA i juli (OSL-LHR-SFO//LAX-LHR-OSL) og skal kjøre kystveien fra SF til LA, gleder meg stort allerede.

Igjen - tusen takk for fin TR :)

Back