Da kommer bildene av min tur med Dakota Norway sin nydelige DC3, LN-WND, som jeg hadde under Flydagen på Kjeller.
Forelskelse ved første møte med denne skikkelige gamle dama, som ble bygget i 1946 og som flyr ennda!
Utrolig god jobb teamet bak Dakota Norway, har brukt på å få flyet i stand, å at den ennda flyr, og forhåpentligvis blir å fly i ennda noen år!!
All Heder og ære går til dem!
Denne var en fryd å fly med, å anbefaler alle som har mulighet til å ta en tur med dama, mens hun ennda flyr! Anbefales på det Sterkeste!
Disse bildene er og uredigerte rett fra kameraet.
LN-WND, er så lekker her hun står og glinser i sola!
Ikke noe digitalt i denne fruen nei!
Like etter avgang fra Kjeller
Skikkelig Godlyder fra denne damen her ja! Fikk gåsehud da vi gassa på og dro av sted!
Rimelig store vinger på denne fruen og, masse nagler!
Kabinen er gjort om på, men lukter fortsatt gamle dager!
En plass over Kolbotn/Ekeberg i 1000 fot.
En eller annen plass over østmarka.
Å vi svinger inn på finale bane 30 på Kjeller etter 40 min tur i Nostalgi!
Dette var fra denne frøkna for denne gang!
EN ting er sikkert jeg skal en tur til opp i denne frøkna i løpet av sommern det er i allefall helt sikkert!
Takk til folka på Dakota Norway for en fantastisk tur, å for at dere holder dama ren og pen! All heder og ære til dere som jobber med henne!
En opplevelse for livet å fly i denne frøkna!
Forelskelse ved første møte med denne skikkelige gamle dama, som ble bygget i 1946 og som flyr ennda!
Utrolig god jobb teamet bak Dakota Norway, har brukt på å få flyet i stand, å at den ennda flyr, og forhåpentligvis blir å fly i ennda noen år!!
All Heder og ære går til dem!
Denne var en fryd å fly med, å anbefaler alle som har mulighet til å ta en tur med dama, mens hun ennda flyr! Anbefales på det Sterkeste!
Disse bildene er og uredigerte rett fra kameraet.
LN-WND, er så lekker her hun står og glinser i sola!

Ikke noe digitalt i denne fruen nei!

Like etter avgang fra Kjeller

Skikkelig Godlyder fra denne damen her ja! Fikk gåsehud da vi gassa på og dro av sted!

Rimelig store vinger på denne fruen og, masse nagler!

Kabinen er gjort om på, men lukter fortsatt gamle dager!

En plass over Kolbotn/Ekeberg i 1000 fot.

En eller annen plass over østmarka.

Å vi svinger inn på finale bane 30 på Kjeller etter 40 min tur i Nostalgi!

Dette var fra denne frøkna for denne gang!
EN ting er sikkert jeg skal en tur til opp i denne frøkna i løpet av sommern det er i allefall helt sikkert!
Takk til folka på Dakota Norway for en fantastisk tur, å for at dere holder dama ren og pen! All heder og ære til dere som jobber med henne!
En opplevelse for livet å fly i denne frøkna!