TU-204-100c på OSL 23.07.13

G346

ScanFlyer Blue
TU-204-100c på OSL 23.07.13

Hei!

Kan ikke se at det er blitt postet noen bilder her av Tupoleven som var innom OSL i slutten av juli. Var heller ingenting på spotteralerten. Var tilfeldigvis på jobb den dagen, og fikk kommet meg bort til GA terminalen og knipset noen amatørbilder.

Hadde regnr. RA-64010. Var visstnok eid av en russisk bank. Var en privatjet som kom fra Moskva. Fikk tatt en titt inne i flyet, og det var meget luksuriøst innredet. Fikk dessverre ikke lov til å ta bilder inne, men fikk da tatt noen utenfra.

Er dessverre ikke en proff fotograf, og alle bilder er tatt med mobil. Beklager kvaliteten :)

Re: TU-204-100c på OSL 23.07.13

Hei !

fine bilder av et sjeldent fly!
Du trenger ikke beklage disse bildene, tvert om, det er mye bedre at vi får vite om at denne har vært på OSL :)

Takk ! :)

Flotte bilder! Ikke hverdagskost nei! (Men pssst; det er en -300 ;) )

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Flotte bilder! Ikke hverdagskost nei! (Men pssst; det er en -300 ;) )

Hehe. Ja, stemmer det. La merke til det rett etter at jeg opprettet tråden, men tenkte det fikk bare være ;) Grunnen til at jeg skrev det var fordi den var lagt inn som en -100c på flightradar24. Bør vel heller kanskje stole på det som står på selve flyet ;)

Fine bilder av et flott fly :)
Jeg fikk den på landing, så la ut et bilde i lenken Carpatair, Iberia ....osv. nå nettopp, men tror ikke noen har sett det :) :)

:) Inger

Jeg fikk den på landing, så la ut et bilde i lenken Carpatair, Iberia ....osv. nå nettopp, men tror ikke noen har sett det :) :)

Sett det nå. Flott(e) bilde(r)! :) ;)

Å jo da .... ;)

Det var noe dritt at ikke du fikk ta bilder på innsiden da men ellers flotte bilder

Back