• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TU-204-100c på OSL 23.07.13

G346

ScanFlyer Blue
TU-204-100c på OSL 23.07.13

Hei!

Kan ikke se at det er blitt postet noen bilder her av Tupoleven som var innom OSL i slutten av juli. Var heller ingenting på spotteralerten. Var tilfeldigvis på jobb den dagen, og fikk kommet meg bort til GA terminalen og knipset noen amatørbilder.

Hadde regnr. RA-64010. Var visstnok eid av en russisk bank. Var en privatjet som kom fra Moskva. Fikk tatt en titt inne i flyet, og det var meget luksuriøst innredet. Fikk dessverre ikke lov til å ta bilder inne, men fikk da tatt noen utenfra.

Er dessverre ikke en proff fotograf, og alle bilder er tatt med mobil. Beklager kvaliteten :)

Re: TU-204-100c på OSL 23.07.13

Hei !

fine bilder av et sjeldent fly!
Du trenger ikke beklage disse bildene, tvert om, det er mye bedre at vi får vite om at denne har vært på OSL :)

Takk ! :)

Flotte bilder! Ikke hverdagskost nei! (Men pssst; det er en -300 ;) )

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Flotte bilder! Ikke hverdagskost nei! (Men pssst; det er en -300 ;) )

Hehe. Ja, stemmer det. La merke til det rett etter at jeg opprettet tråden, men tenkte det fikk bare være ;) Grunnen til at jeg skrev det var fordi den var lagt inn som en -100c på flightradar24. Bør vel heller kanskje stole på det som står på selve flyet ;)

Fine bilder av et flott fly :)
Jeg fikk den på landing, så la ut et bilde i lenken Carpatair, Iberia ....osv. nå nettopp, men tror ikke noen har sett det :) :)

:) Inger

Jeg fikk den på landing, så la ut et bilde i lenken Carpatair, Iberia ....osv. nå nettopp, men tror ikke noen har sett det :) :)

Sett det nå. Flott(e) bilde(r)! :) ;)

Å jo da .... ;)

Det var noe dritt at ikke du fikk ta bilder på innsiden da men ellers flotte bilder

Back