Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Var det så enkelt? Jeg vet at den gikk på natta, men det var vel "andre veien" ?Originally posted by Farmer
Da SAS fløy denne ruten for noen år siden var det en nattrute. Da ble vel siste fly fra Oslo sendt avgårde til LHR , med retur slik at maskinen var klar til å gå sørover til Oslo på morgenen etter. Må jo være en glimrende flåteutnyttelse sammenlignet med å la flyet stå på bakken om natta.
Ja det hadde vært noe det...:up:Originally posted by TOS
Jeg støtter gjerne en slik rute...![]()
Kanskje vi kan få tilbake DC9-21..(om den har rekkevidde nok)?
jy
Ikke bare han som vet,man kan si das stimmt...:hi2Originally posted by LCH
Dette vet DC-8-63 så han kan forhåpentligvis bekrefte det jeg sier, men vi har diskutert det tidligere og såvidt jeg husker var det en maskin som skulle overnatte på LHR som gikk til TOS og snudde der.
Originally posted by DY
Norwegian er en mulighet, men tror SAS ville ha enda bedre forutsetning da de benytter seg av Heathrow.
Originally posted by SK1399
Originally posted by DY
Norwegian er en mulighet, men tror SAS ville ha enda bedre forutsetning da de benytter seg av Heathrow.
Som bringer opp ett annet spørsmål.. er det egentlig flere ledige slots på LHR? om det så er noen ledige, så er vell ikke de mest atraktive sikkert...
Tja.... i Norge har vi vel 6 flyplassser med 90% rabatt på avgiftene, men det er bare til Haugesund de flyr. Ryanair flyr derimot opptil 6x daglig til Torp.Originally posted by Redcap
....og når vi snakker om andre selskaper så er vel Ryanair en kandidat. De er jo "ville" etter flyplasser med få eller ingen avgifter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.