Fly high ScanFlyer Gold 16 Sep 2007 #41 Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil?
Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil?
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Sep 2007 #42 Originally posted by Fly high Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil? Click to expand... Delvis.. WF har en del Q300 men ingen Q100
Originally posted by Fly high Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil? Click to expand... Delvis.. WF har en del Q300 men ingen Q100
Fly high ScanFlyer Gold 16 Sep 2007 #43 Da fikk jeg i hvertfall oppklart én av alle de tingene jeg ikke vet ... :huh: Takk for svar!
Jens W ScanFlyer Crusty 16 Sep 2007 #45 Originally posted by Fly high Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil? Click to expand... (pirke-pirk) I'd say they're quite quiet indeed (/pirke-pirk)
Originally posted by Fly high Jeg har alltid trodd at det bare er -400 som Q (quite) i navnet, og at -100 og -300 er uten denne lyddempingen. Har jeg tatt feil? Click to expand... (pirke-pirk) I'd say they're quite quiet indeed (/pirke-pirk)
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Sep 2007 #46 Originally posted by LN-KGL Det er vel WFE, WFO, WFP og WFT som er -Q300er Click to expand... Siden WFE er historie nu så har vi WFO, WFP og WFT igjen
Originally posted by LN-KGL Det er vel WFE, WFO, WFP og WFT som er -Q300er Click to expand... Siden WFE er historie nu så har vi WFO, WFP og WFT igjen
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 16 Sep 2007 #47 Originally posted by LCH78 Siden WFE er historie nu så har vi WFO, WFP og WFT igjen Click to expand... Stemmer det, Sandefjord er gone - var vel derfor jeg benyttet vel, skulle vel kanskje benyttet er/var også
Originally posted by LCH78 Siden WFE er historie nu så har vi WFO, WFP og WFT igjen Click to expand... Stemmer det, Sandefjord er gone - var vel derfor jeg benyttet vel, skulle vel kanskje benyttet er/var også
Fly high ScanFlyer Gold 16 Sep 2007 #48 Originally posted by Cedlind (pirke-pirk) I'd say they're quite quiet indeed (/pirke-pirk) Click to expand... Du har så rett! Jeg tenkte meg om et par ganger idet jeg skrev ordet, men så kom jeg til at - skitt au ...
Originally posted by Cedlind (pirke-pirk) I'd say they're quite quiet indeed (/pirke-pirk) Click to expand... Du har så rett! Jeg tenkte meg om et par ganger idet jeg skrev ordet, men så kom jeg til at - skitt au ...
K KennethGS N/A 16 Sep 2007 #49 Originally posted by LN-KGL Det er vel WFE, WFO, WFP og WFT som er -Q300er Click to expand... Ikke glem WFS nå da..:drunk:
Originally posted by LN-KGL Det er vel WFE, WFO, WFP og WFT som er -Q300er Click to expand... Ikke glem WFS nå da..:drunk:
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 16 Sep 2007 #50 Jeg lurte litt på den også KennethGS siden den har MSN 535 - godt å få det bekreftet!