K krølle ScanFlyer Crusty 13 Jun 2010 #1 Tripreport fra gate 11 på Enzv Mini tripreport tatt med mobil kamera, digg seter i forward part veluraktige, knyttnevetesten bestås med glans, flatbed, som dere ser plenty plass Attachments cs3.jpg 26.3 KB · Views: 431 Last edited: 13 Jun 2010
Tripreport fra gate 11 på Enzv Mini tripreport tatt med mobil kamera, digg seter i forward part veluraktige, knyttnevetesten bestås med glans, flatbed, som dere ser plenty plass
K krølle ScanFlyer Crusty 13 Jun 2010 #2 Re: Tripreport fra gate 11 på Enzv Det er ikke lett når en er nerd, disse skulle også være med, men kjem her. Bussen bak var standard 2-3-2. korteste turen jeg har hatt gitt, ikke fikk jeg servering heller Attachments cs2.jpg 25.2 KB · Views: 418 cs1.jpg 30.1 KB · Views: 413
Re: Tripreport fra gate 11 på Enzv Det er ikke lett når en er nerd, disse skulle også være med, men kjem her. Bussen bak var standard 2-3-2. korteste turen jeg har hatt gitt, ikke fikk jeg servering heller
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Jun 2010 #3 Re: Tripreport fra gate 11 på Enzv Ka slags fly e dette?
K krølle ScanFlyer Crusty 13 Jun 2010 #4 Re: Tripreport fra gate 11 på Enzv Eg har maaaaassssse å læra ser eg, det er Luzair B-767 som fløy for DK Og eg fekk meg ein tur ob onna bakkestoppet, hehe
Re: Tripreport fra gate 11 på Enzv Eg har maaaaassssse å læra ser eg, det er Luzair B-767 som fløy for DK Og eg fekk meg ein tur ob onna bakkestoppet, hehe