• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tripfuel CPH-BRU?

sk931

ScanFlyer Rusty
Nogen der stadig er aktive og kan checke en tripfuel CPH-BRU på en A320 ????

Hilsen Ole
 
Re: Tripfuel CPH-BRU

Jeg får dessverre ikke hjulpet deg med A320, men sjekket en 737-700 på tilsvarende distanse i dag: 2478 kg trip fuel.
 
Re: Tripfuel CPH-BRU

Jeg gjorde en sjekk med A320ceo og IAE-motor, og fikk 3178kg. Beregnet ut fra vind-informasjon nå i kveld. Har ikke benyttet et sertifisert program, men det er relativt presist.
 
Re: Tripfuel CPH-BRU

737-700 og A320neo har vel ganske likt forbruk?

Ja, det var det jeg trodde. Airbus selv sier en 320NEO brenner ca 15% mindre enn en CEO, så basert på Northriders CEO-info får du da ca 2,7 tonn på en NEO, under 10% forskjell fra en 737-700.
 
Back
Top