Turkish Airlines har knallpriser til CGK, er det noen forumister som har prøvd disse på longhaul? Reisetiden er ikke lengre enn det KL og andre aktører bruker til samme destinasjon. På forhånd takk.
Ser ut som Turkish har svært gode priser både i Økonomi og Bizz til mange longhaul dest. - Singapore, Bangkok, Cape Town m.m til under kr. 6000,.-. Men jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til Turkish i økonomi - uten at jeg helt klarer å begrunne dette! Skulle gjerne sett noen rapporter fra økonomi også i longhaul - da får jeg kanskje overbevist kona om at det er helt OK???
Ser ut som Turkish har svært gode priser både i Økonomi og Bizz til mange longhaul dest. - Singapore, Bangkok, Cape Town m.m til under kr. 6000,.-. Men jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til Turkish i økonomi - uten at jeg helt klarer å begrunne dette! Skulle gjerne sett noen rapporter fra økonomi også i longhaul - da får jeg kanskje overbevist kona om at det er helt OK???
Ser ut som Turkish har svært gode priser både i Økonomi og Bizz til mange longhaul dest.
Minuset er at de billigste biz billettene til TK bare gir eco opptjening på Eurobonus! Det trekker dessverre ned i mine øyne!
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.