Treff i SVG-området under Sola Airshow 10-11/6

BSSW

Browncoat
Treff i SVG-området under Sola Airshow 10-11/6

Heisann godtfolk

Vi i lokalområdet ser på om vi skal arrangere en samling på lørdagskvelden 10/6, med mat og drikke, og vi lurer på om det er interesse for dette blant de som har tenkt seg på flyshowet 10-11/6?
Hvor og hva ser vi an når vi vet mer om hvor mange vi blir, og hva som er praktisk mulig å få til.

Antar det er en liten gjeng som kommer til området disse 2 dagene, og selv om det er noen som har planer, så er det kanskje noen som vil treffes for en hyggelig aften. Viss fare for at det blir satt en 18 årsgrense for å bli med, da alkohyler sannsynligvis blir involvert.

De som eventuelt kunne tenke seg å bli med kan svare her, eller sende en PM til meg hvis de har lyst til det.

Re: Treff i SVG-området under Sola Airshow 10-11/6

Godt initiativ Olav :up: Speedbird, C172 og MountainDew er tennative.

Knall tiltak!
Jeg er med!

God morgen :-)
Skal på flyshow, tentativ for meg + 2 (om ok å ta med 'utenforstående'?) Må sjekke nærmere med reisefølge - kommer tilbake.

Godt initiativ Olav :up: Speedbird, C172 og MountainDew er tennative.
:up:
Knall tiltak!
Jeg er med!
God morgen :-)
Skal på flyshow, tentativ for meg + 2 (om ok å ta med 'utenforstående'?) Må sjekke nærmere med reisefølge - kommer tilbake.
The more the merrier ;)
Jeg er tentativ.
Tentativ her og.

Tentativ her også! fra meg - noen forslag til å hotell overnatting fra 10. til 11.6.2017 gjerne ved SVG eller andre plasser som man ser flyplassen fra et vindu :)

Jan

Tentativ her også!
Høres ut som en plan, jeg er med!
Tentativ her også! fra meg - noen forslag til å hotell overnatting fra 10. til 11.6.2017 gjerne ved SVG eller andre plasser som man ser flyplassen fra et vindu :)

Jan

Det er fire hoteller rett ved flyplassen, alle er mulig å gå til, men de 2 lengst borte er det kjekkere å ta taxi til.
Scandic: Rett ved terminalen, og mulig å se over til stevneområdet hvis man får rom rett vei. Nåværende pris: ca 1200kr
Clarion: Dette var jeg faktisk ikke klar over at var åpnet, men åpnet visst i 2015 :drunk: Utsikt kan bli mot havet, så man kan kanskje se hvis det er fly som holder på over havet (for eksempel trening). Nåværende pris: ca 1100kr
Sola Stand Hotel: Rett ved Solastranden, som navnet antyder, og kan gi samme utsikt som Clarion. Nåværende pris: 13-1400 kr
Quality: I nordenden av flyplassen, kan gi utsikt mot stevneområde, men mulig det er bygg i veien. Nåværende pris: ca 1000kr
(Priser fra hotels.com)

Har eg gløymt å sei at eg er med?! -vel sett meg på lista! :)

Med tanke på diskusjonene vi hadde så ser jeg på dere 2 som fast inventar :p

Greit nok, men det er høflig å gi beskjed. Kommer jo fra et møblert hjem Olav! :p

Må sette meg i status tentativ.

Usikker på om jeg kan/vil da man har bakvakt den helgen plutselig dessverre! :cry:

Hei,
Nå nærmer det seg og vi gleder oss som unger til Stavanger tur og flyshow :-)
Ser av programmet at vi nok vil være på Sola til kl 17-17:30 på lørdagen. Deretter litt reisetid (og kø for transport til SVG sentrum?!?) og litt "stashetid" (vi er tre jenter) så går klokka fort... mao vi krysser fingrene for at "arrangøren" booker bord et eller annet sted 19:30 eller aller helst kl 20:00 ;-)

Vi sees snart!

Heisann godtfolk

Da har jeg følgende liste:
Bekreftet:
Speedbird + mrs Speedbird
Rudy
Yankee
zico77
MsMaverick + 2 (3 totalt altså)
LN-JTL

Tentativt:
C172
MountainDew
Twin Otter
barca
Egenes
ATC-flyradar
sirpjalle

Altså 9 bekreftede og 7 tentative.

Noen som ønsker å oppgradere til bekreftet?

Blir interessant å se hva vi klarer å få fatt på kl 20 på en lørdagskveld :drunk:
Men man får da prøve :p

Back