Treff for glade flypratere i Trøndelag i oktober

LN-FHU

Superflyer
Treff for glade flypratere i Trøndelag i oktober

Nå er det vel lenge nok siden vi har hatt et lite treff her i trønderriket. Tør jeg foreslå en liiiiten øl eller to ? ;)
Onsdager er vel den vanlige dagen......skal vi satse på oktober engang....?

Vi har 5 onsdager,men ikke dermed sagt at det MÅ bli en onsdag.
Som vanlig ønsker jeg at så mange som mulig møter opp...fyr ivei med svar !!! :) :) :)

Edit : velg datoer her :

http://www.doodle.com/r78d83ydve52296n

Last edited:
Re: Flyprat avd.Trøndelag

Kunne jo alltids være moro å hive seg på :) Onsdager er litt upraktisk for mitt vedkommende, men man klarer vel gjerne å få det til å funke på en måte.

Re: Treff for glade flypratere i Trøndelag i oktober

Pr.idag ser det ut til at det er 3.okt som passer flest.....og det er dette som bestemmer utfallet.
Vi har hatt et fast treffpunkt på Den Gode Nabo,og satser på at det blir like hyggelig der denne gangen også. Hvis noen har STORE motforestillinger så si fra, ingenting i veien for å prøve noe nytt.....selv om jeg mistenker det skal mye til å matche utvalget her.
Håper alle som foreløpig har satt navnet sitt på lista kan komme den aktuelle datoen......selv om dette kan endre seg. Tror vi setter frist til 30.september.

Ps. Håper også de "morsomme" deltagerne "Faen" og "Stupid Ass (No of course i cant)" kan komme og diskutere sammen med oss......:rolleyes:

Pps: Nevnte to deltagere er foreløpig fjernet fra Doodle- de kommer tilbake om de kanskje kan sende en PM med riktig nick til meg...... :rolleyes: :up:

Takk for invitasjonen! :) Tror dessverre ikke jeg har anledning denne måneden, men håper dere får en trivelig kveld!

Naboen er iallefall ein bra plass å møtast! Eg er på tur den 3., men kanskje eg torer meg med neste gang :-)

Som nyflyttet til Trondheim hadde det vært gøy å treffe på dere! Setter dessverre kursen hjemover til Vestlandet på besøk! Men blir garantert med neste gang! :-)

Hei alle

Da er bord reservert på Den Gode Nabo onsdag 3/10 kl. 19:00

Det ble loddtrekning om 3. eller 10. og denne gangen ble det 10 som dessverre falt utenfor, det var 7 påmeldte begge dagene.

Håper alle har anledning til å komme, for god drikke og flyprat :drink

Ble full kollisjon her, så må melde avbud i morgen.

Fruen mente jeg hadde pliktig oppmøte på åpningen av butikken hun haddde bygd opp på Sirkus Shopping (som har åpning onsdag kveld...).

Så derfor får jeg ta det igjen neste gang! Men kos dere så mye!

Kim

Ble full kollisjon her, så må melde avbud i morgen.

Fruen mente jeg hadde pliktig oppmøte på åpningen av butikken hun haddde bygd opp på Sirkus Shopping (som har åpning onsdag kveld...).

Så derfor får jeg ta det igjen neste gang! Men kos dere så mye!

Kim

Du får være med første timen for å drikke deg opp, så kan du dra på åpning... :p

Noen utpregede kjennetegn man skal se etter i morgen for å finne rett gjeng?

Har requestet bordet i hjørnet ut mot elven idet du kommer inn hovedinngangen. Se etter en bleikfeit skalla tulling med en pint Newcastle Brown Ale på bordet......:p

Er i Trondheim nå så jeg hiver meg med i kveld (hvis det er plass selvfølgelig)

Og man takker for ett hyggelig lag!

Jeg rakk bussen...... ;)

Takker for et trivelig lag, håper flere har anledning til å bli med neste gang......

Trivelig treff som vanlig, så får vi satse på ny samling før jul.
... og Frode - du hadde rett, jeg rakk ikke bussen, det sto om 15 sekunder. Så da ble det en litt mer omstendig tur med trikk og en lengre gåtur :)

Back