Tre uker i Tyrkia (Izmir eller Antalya)

Vurderer tur til Tyrkia i sommer på 3 uker enten det er Izmir eller Antalya. Derfor trenger jeg noen prisforslag fra dere, har sett litt rundt og finner ikke noe under 9400,- (3 personer) med Lufthansa.no og mellomlanding i MUC.

Dato; 17. juni - 8. juni (uke 29, 30 og 31)
Antall pers; 3 personer (3 voksne)
Sted; fra Oslo - Izmir eller Antalya

Ønsker ikke mer enn 1 mellomlanding eller for lang ventetid ved evt. mellomlanding. Det går sikkert fint å booke reisen med retur fra Izmir hvis jeg for eksempel er i Antalya eller omvendt.

Noen som har prisforslag til under 9400,- i perioden på 3 uker?

Jeg fant ingen billigere alternativer, men 9400,- er ingen dårlig pris for alle tre. Koster fort så mye når det er i høysesong.

SunExpress har hatt rutefly direkte fra Oslo til Izmir de siste sesongene, men kommer dessverre ikke tilbake med rutefly i sommer.

Et tips er å fly til Istanbul i stedet for til Izmir eller Antalya, og deretter videre med innenriksfly, som ofte er svært rimelige. Tilgjengeligheten for rutefly til Istanbul er vel dessuten relativt stor sammenliknet med Izmir/Antalya. Hadde et liknende opplegg i fjor sommer, se her for rapport: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=52694. Skjønner dog at du helst vil unngå mer enn en mellomlanding.

Det er ellers flere tyrkiske lavprisselskaper som har rimelige billetter mellom Europa (særlig Tyskland) og Izmir/Antalya.

Jeg sjekket Norwegian fra Rygge og det ble nesten 15 laken for 3.

Ellers har Ving og Startour charter til Antalya fra Rygge. Tror det er Freebird som flyr.

Skal se litt nærmere på det, takk for raske svar! Da kan det hende det også blir Istanbul, og videre derifra da dette blir rimeligere.

Prisene til LH har gått opp, nå og ligger rundt på 12000,- for alle 3.

Låner denne gamle tråden siden det nå er EB-tilbud på gang til Antalya. Noen som har erfaringer for temperaturen sent i november/tidlig desember? Snakker vi Kanariøyene eller Nice klimamessig?

Ser forresten fra Yr at en skal ha veldig flaks om en får bra vær.

Låner denne gamle tråden siden det nå er EB-tilbud på gang til Antalya. Noen som har erfaringer for temperaturen sent i november/tidlig desember? Snakker vi Kanariøyene eller Nice klimamessig?

Ser forresten fra Yr at en skal ha veldig flaks om en får bra vær.

Kan ha flaks med tempen. Var der i slutten av oktober i fjor og var rimelig kjølig på kveldene. Dagene var fine,men kan komme ei regnskur i ny og ne.

Back