L LN-OSS ScanFlyer Silver 19 Jun 2010 #1 Tre raske på OSL idag Var oppom for å ta bilder av DK803 som min søster var ombord i Fikk Sky Team livery for KLM på brikka også!
Tre raske på OSL idag Var oppom for å ta bilder av DK803 som min søster var ombord i Fikk Sky Team livery for KLM på brikka også!
viking1965 ScanFlyer Silver 19 Jun 2010 #2 Re: Tre raske på OSL idag Flotte og skarpe bilder,Stian! Angrer en smule på at jeg pakket sammen utstyret så tidlig
Re: Tre raske på OSL idag Flotte og skarpe bilder,Stian! Angrer en smule på at jeg pakket sammen utstyret så tidlig
putzmeister ScanFlyer Dusty 19 Jun 2010 #4 Re: Tre raske på OSL idag Vakkert, samme maskin (KLM) står her nå.
T Thomas ScanFlyer Rusty 20 Jun 2010 #6 Re: Tre raske på OSL idag Flotte bilder, Stian.. Sendte avgårde KL1140 idag morges, samme maskin! Flott både innendørs og utendørs - tok endel bilder, men sært lys imorges
Re: Tre raske på OSL idag Flotte bilder, Stian.. Sendte avgårde KL1140 idag morges, samme maskin! Flott både innendørs og utendørs - tok endel bilder, men sært lys imorges
Even92LN ScanFlyer Gold 20 Jun 2010 #8 Re: Tre raske på OSL idag Kjempefine bilder av to vakre maskiner! :up:
L LN-OSS ScanFlyer Silver 20 Jun 2010 #9 Re: Tre raske på OSL idag Thanks KLMn var snasen gitt, fornøyd med å få bilder av den ja ..
T Thomas ScanFlyer Rusty 20 Jun 2010 #10 Re: Tre raske på OSL idag Som sagt, ikke spes. bra lys klokken halv seks i morges :spin
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 20 Jun 2010 #11 Re: Tre raske på OSL idag Ingen tvil i min munn. Kjempebilder, ferdig med det.