Må si meg litt missfønøyd egentlig, i går kveld fikk jeg melding fra min kamerat(han som skulle til Zurich) hvor det sto at ingen av reg'ene var riktige.
I følge dere så skulle det være B737-800 LN-RCN til Oslo fra Trondheim, dette stemte ikke. - Han fløy med en 737-600. Og til Zurich sa dere at det var 737-700W LN-TUK og det stemte sån delvis, men det var feil reg og det var ikke winglets på denne maskinen.
Så jeg bare lurer litt, tar dette systemet dere bruker ofte feil eller hva er det som skjer?
(uthevinger gjort i sakens anledning)Her kan man poste forespørrsler om registreringer på flighter man har fløyet, eller skal fly.
MEN forlang ikke svar, men om noen med tilganger gir deg svar så vær takknemlig for svarene , husk
den som gir deg svaret har neppe betalt for det, men har betalt for å få deg som pax fra a til b på
en så smidig måte som operativt mulig.
Noen flyselskaper har restriktiv policy på å gi ut slik informasjon, respekter det !.
Når ble egentlig Zürich en del av Østerrike?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.