Skal ut på denne turen i oktober, blir en lang lidelse, men fikk avverget en katastrofe, holdt på å fly AMS-SFO, og da ville jeg havnet på en av de gamle 747'ene til KLM. Ikke noe bra sted å sitte lenge når man sitter bakerst. Flyr nå NW fra AMS, Airbus330, og har greid å plassere meg i fremste halvdel av turist. Da får jeg PC-strøm og 2" (33") mer benplass, men kan ikke velge midtgangseter uten å betale ekstra. SEA-HNL blir nok trist, ser ut som 757 uten hverken underholding eller plass.
Er det noen flere gode tips til hvordan man kan gjøre denne reise mest mulig overlevlig? Reisetider blir jo i området 26-30 timer. Noen som vet om ting å gjøre på SEA når jeg venter der? Ser ut som NW har brukbart servicetillbud ombord på flygninger over atlanteren, med både mat og drikk gratis. Til Hawaii derimot må jeg vel bringe det meste selv... Kjedelig på en flight som faktisk varer over 5timer.
Er det noen flere gode tips til hvordan man kan gjøre denne reise mest mulig overlevlig? Reisetider blir jo i området 26-30 timer. Noen som vet om ting å gjøre på SEA når jeg venter der? Ser ut som NW har brukbart servicetillbud ombord på flygninger over atlanteren, med både mat og drikk gratis. Til Hawaii derimot må jeg vel bringe det meste selv... Kjedelig på en flight som faktisk varer over 5timer.