Transport KSU-Molde

Someone

Moderator
Medlem
Ser ut til at jeg lander på litt feil flyplass i forhold til destinasjonen min imorgen, og er litt usikkert om jeg får noen til å hendte meg, så må komme opp med en plan B som en back-up

Men lander på KSU 18:30 imorgen, og hvordan kommer man seg enklest og raskest mulig til Molde, hvis man ikke er villig til å cashe ut på en taxi?

Sjekka bussrutene, men siste buss går 18:35 til Molde.
Timeekspressen går fra Rutebilsentralen i Kr-sund kl 1835.
Den skal være i Seivikakrysset kl 1850. Gitt at flyet er i rute, rekker du å hive deg i en drosje og komme deg til busstoppet.

Evt hvis du tar timesexpressen som går 2105 er jeg oppe for et mini-scanair treff i KSU i morgen kveld over en pils i sentrum

Gikk inn på 177mr.no, og der står det at man kan hoppe på Bussrute 100 Kristiansund-Volda, som stopper på Seivikakrysset 19:20 (går 19:05 fra Kristiansund). Men det st¨r følgene ang KSU:

a. Bestillingsdrosje tlf. 71 67 22 22 Kvernberget - Seivikakrysset. Kr. 30,-

Betyr det at man bare ringer det nummeret også står det taxi klar og tar meg til Seivikakrysset?

Gikk inn på 177mr.no, og der står det at man kan hoppe på Bussrute 100 Kristiansund-Volda, som stopper på Seivikakrysset 19:20 (går 19:05 fra Kristiansund). Men det st¨r følgene ang KSU:

a. Bestillingsdrosje tlf. 71 67 22 22 Kvernberget - Seivikakrysset. Kr. 30,-

Betyr det at man bare ringer det nummeret også står det taxi klar og tar meg til Seivikakrysset?

Ja, forstår det slik.
Det krysset er like nedenfor flyplassen, men ikke gåavstand.

Timeekspressen går fra Rutebilsentralen i Kr-sund kl 1835.
Den skal være i Seivikakrysset kl 1850. Gitt at flyet er i rute, rekker du å hive deg i en drosje og komme deg til busstoppet.

Ikke spre slik feilinfo, TIMEkspressen går fem over hver time frem til kl. 21:05, det er siste buss til Molde/Ålesund.

Back