Jeg skal ut og farte litt og kommer inn til LHR med BA i T5 og skal videre med QR fra T4, og kan i følge de som vet sånt ikke satse på at baggasjen kan tagges sammenhengende på de to billettene.
Hva er enkleste metode å komme seg fra T5 til T4 på "utsiden"?
Jeg vet at man kan ta Heathrow Express til Heathrow Central (T1 og T3) og Heathrow Connect derfra til T4, og det skal være gratis. Mener også å ha hørt at det går noen busser.
Ellers er BA sin policy på gjennomsjekking av bagasje på separate billetter at de kun gjør det til andre OW-selskaper. Der er du litt for tidlig ute
Ta buss 490 eller 482. De er gratis å benytte seg av mellom terminalene, går med korte mellomrom og stoppested er merket med skilt utenfor terminalene. Turen tar rundt 15 minutter hvis jeg ikke husker feil.
Den vet jeg om, men jeg tenkte kansje det fant noen lure knep som de mer bereiste her inne visste om. Kansje en egen tunnel ved gate 9,5 som bare åpnet seg ved bruk av et hemmelig tegn som ble delt på et lukket forum, eller noe slikt.
Den vet jeg om, men jeg tenkte kansje det fant noen lure knep som de mer bereiste her inne visste om. Kansje en egen tunnel ved gate 9,5 som bare åpnet seg ved bruk av et hemmelig tegn som ble delt på et lukket forum, eller noe slikt.