• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Transfer på TRD

Wf-pax

ScanFlyer Blue
Transfer på TRD

Skal reise med en sammenhengende bestilling med SAS og Widerøe i neste uke, fra OSL > TRD > SSJ.. Når jeg ankommer TRD, kan jeg da bare gå rett ut av broen og inn i gatens boarding-område for så å gå til min neste gate, eller må jeg gå ned trappa i enden av broen for så å gå gjennom security igjen? Har veldig kort tid mellon ankomst og avgang på TRD, så jeg håper noen kan si meg hvordan jeg kommer raskest mulig til den andre gaten som sikkert blir en av gatene mellom 37-41:) Anyone?;)

Re: Transfer på TRD

Gå rett ut av broen og inn i gatens boarding-område og deretter går du til din neste gate.

Back