Ankomer kl. 1005 med KLM i C, og videre til Singapore (med Singapore Airlines) også i C kl. 1215. 2 timer og 10 minutter. Skal vell gå greit?
okey , supertSamui er blant destinasjonene som man kan gå direkte til transfer hvis bagasjen er sjekket igjennom hele veien ja - mer info her:
http://www.suvarnabhumiairport.com/en/224-from-international-to-domestic
Interline-avtaler kan gå på tvers av allianser. Jeg fikk for et par uker siden sjekket inn bagasjen hele veien på KTM-DOH-DXB-OSL-BGO med QR (oneworld), EK (ingen allianse, sterk QR-konkurrent) og SK (*A).okey , superttrodde ikke det gikk ann så lenge ikke flyselskapene var i samme allianse
Ok..Interline-avtaler kan gå på tvers av allianser. Jeg fikk for et par uker siden sjekket inn bagasjen hele veien på KTM-DOH-DXB-OSL-BGO med QR (oneworld), EK (ingen allianse, sterk QR-konkurrent) og SK (*A).
Ok..
for dere som har vært gjennom prossen med å ankomme med Internasjonalt fly og videre til domestic , er det vanskelig ? må jo hent bp å sånt også
har aldri prøvd transfer på så stor flyplass så visst noen kan forklare så har det vært fint..
så kan jeg også finne ut hvor lang tid jeg trenger på BKK
edit: har sjekket denne http://www.suvarnabhumiairport.com/en/224-from-international-to-domestic
men ble litt forvirret
ruten min er OSL-DOH-BKK Qatar airways og BKK-USM med bangkok airways, håper bagasjen blir sendt helt til USM![]()
Nei, det er ikke vanskelig. Det er faktisk superenkelt.
Du følger bare skiltene med Connection Koh Samui. Det kan være laaaaangt å gå. Til slutt kommer du til en liten check-in skranke for Thai og Bangkok Air. Der får du BP, og så er det bare å tasse igjennom ny Security.
På innlandsterminalen er det kafeer, pub'er og Bangkok Air sin lille lounge for alle pax. Incl economy.
God tur
har følgende rute
OSL-DOH-BKK på qatar og videre med thai smile på ruten BKK-KBV
har qatar interline avtale eller må jeg hente ut bagasjen ?
lander ca 11.55 og skal videre ca 14.20
Denne bør du sjekke nøye... Har forstått det slik at ThaiSmile nå kun flyr fra Don Mueang/DMK? I så fall tror jeg du sliter med connection.
Er det fast track i immigrasjon i BKK, flyr TG biz
Denne bør du sjekke nøye... Har forstått det slik at ThaiSmile nå kun flyr fra Don Mueang/DMK? I så fall tror jeg du sliter med connection.
Bestilte for et par dager siden og der står det WE 295 BKK-KRW
Ok den grei, takk [emoji1]Nei, det ville ikke jeg ha gjort.
Du må uansett innom en Thaiskranke i BKK, så det er greit å ha sjekket inn på forhånd.