Re: Transfer i Frankfurt (samletråd)
Husker jeg rett om gate B-54 til B-59 i Frankfurt er Non-Schengen bussgater?
Husker jeg rett om gate B-54 til B-59 i Frankfurt er Non-Schengen bussgater?
Er ikke Z gate bare i etasjen over A-gates? Så passkontroll i 2 etg også ned i etasjen under.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hei - noen kjapper spørsmål som sikkert er stilt flere ganger før, men la gå. Jeg er fremedles ganske ustødig på *A etter år i utlendighet.
Reiser neste uke med LH til DXB via FRA. OSL-FRA er med SAS.
Vi er to voksne med tre barn og jeg er EBG.
* Har vi fast track på OSL?
* Det er lounge for hele hurven på OSL?
* Gidder jeg å by 300 Euro for Pluss OSL-FRA? (har gode seter allerede)
* Lounge på FRA kan vi glemme - er de mer fleksible på Maple Leaf loungen?
* Er de strenge på LH Loungen i DXB om dagen med tre barn?
Andre ting og vite med familie på FRA?
Du har fast track, men Family track stort sett raskest.Hei - noen kjapper spørsmål som sikkert er stilt flere ganger før, men la gå. Jeg er fremedles ganske ustødig på *A etter år i utlendighet.
Reiser neste uke med LH til DXB via FRA. OSL-FRA er med SAS.
Vi er to voksne med tre barn og jeg er EBG.
* Har vi fast track på OSL?
* Det er lounge for hele hurven på OSL?
* Gidder jeg å by 300 Euro for Pluss OSL-FRA? (har gode seter allerede)
* Lounge på FRA kan vi glemme - er de mer fleksible på Maple Leaf loungen?
* Er de strenge på LH Loungen i DXB om dagen med tre barn?
Andre ting og vite med familie på FRA?
Du har fast track, men Family track stort sett raskest.
Lounge osl ok.
Nei.
Vet ikke om Maple leaf.
Ikke prøvd siden feb. Da var de ikke nøye med barn.
The MY CLOUD hotel is located at Gate Z 25 in Frankfurt’s Terminal 1, meaning that transit passengers can stay right next to the airside gates without having to clear security.
Hva med å route via MUC dersom tidene er bedre der. Det ville jeg forslått.Lang historie kort:
SAS sendte en mail hvor jeg måtte ringe dem i går hvor de forteller at OSL-FRA med LH er kansellert på vår DXB-FRA-OSL flight med familien.
Etter mye frem og tilbake blir jeg satt opp på en FRA-OSL flight 06.45 som gir oss 55 minutter connection som passer oss utmerket, valgte seter osv.
I dag ringer det meg en litt sur danske fra SAS som sier at de får ikke utstedt billetten da det er under 60 minutter Connection og sier vi kan reise hjem dagen etter?? Det er uaktuelt og han finner deretter en FRA-OSL flight som gjør at vi må henge på FRA i seks timer med tre unger..
Er det ingenting jeg kan gjøre?
Well, the Frankfurter Allgemeine is reporting that Lufthansa is changing up the cars they use. Lufthansa has gotten rid of all of their Mercedes vehicles for first class ground transfers, and is partly replacing them with Volkswagen vehicles.
Endringer for de av dere som pleier å bli hentet med bil planeside ...
https://onemileatatime.com/lufthansa-mercedes/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.