Transfer i Frankfurt (samletråd)

Re: Transfer i Frankfurt (samletråd)

Okey, så mange tilfeldigheter ila 4 minutter er rett og slett ikke mulig.

- "er det skap nr 747 her i garderoben?"
- "året 69, da Concorde først tok av og 911 fikk forlenget akselavstand"
- "jeg skal til Washington i morgen og se Concorde"
- "Åååhh, i Seattle har de første utgave av 747."

Takk for passiaret om tallet 69 i dag. God tur til Concorden.

Ha ha!! Herlig liten verden... Hyggelig og møtes...

Hvilke loungen kan man kjøpe seg inn i når man flyr med Lufthansa via FRA uten status. Gjelder Schengen da vedkommende skal videre til OSL.

Hvilke loungen kan man kjøpe seg inn i når man flyr med Lufthansa via FRA uten status. Gjelder Schengen da vedkommende skal videre til OSL.

Lufthansa Business Class Lounge rett overfor utgangen fra Tax-Free, de har en QR Code i inngangen.

Lufthansa Business Class Lounge rett overfor utgangen fra Tax-Free, de har en QR Code i inngangen.

Mener du man kan kjøpe i døren?

Når jeg forsøker sjekke på nett så virker det som innkjøp ikke er mulig? Står dette på alle Schengen loungene når jeg sjekker.

2aa3c91e51515837f6ad66cc2c2016c6.jpg

Lufthansa en lmulighet til aa kjope seg inn i lounger, men paa FRA er det visst ikke mulig for tiden. Naar du klikker deg fremover kommer det opp en mulighet , men kun paa Non-Schengen. Jeg tror derfor at kun en oppgradering til Business vil gi deg adgang.

Av ikke Lufthansa-lounger er det Luxx lounge utenfor sikkerhetskontrollen, men den ville jeg ikke kastet bort penger paa da den er sliten og skitten. Ellers ligger de andre mulighetene i Terminal 2.

Lufthansa en lmulighet til aa kjope seg inn i lounger, men paa FRA er det visst ikke mulig for tiden. Naar du klikker deg fremover kommer det opp en mulighet , men kun paa Non-Schengen. Jeg tror derfor at kun en oppgradering til Business vil gi deg adgang.

Av ikke Lufthansa-lounger er det Luxx lounge utenfor sikkerhetskontrollen, men den ville jeg ikke kastet bort penger paa da den er sliten og skitten. Ellers ligger de andre mulighetene i Terminal 2.

Ikke meg, men vedkommende kommer inn fra NBO. Og skal videre til OSL, om et par uker.
Så ser med andre ord det ikke er mulighet for innkjøp etter sikkerhetskontroll på Schengen?

Ikke meg, men vedkommende kommer inn fra NBO. Og skal videre til OSL, om et par uker.
Så ser med andre ord det ikke er mulighet for innkjøp etter sikkerhetskontroll på Schengen?

Det virker ikke saa dessverre. Amex platinum gir deg adgang til LH businesslounger om det er aktuelt. Ellers ville jeg gaatt til inngangen aa spurt om det er mulig aa kjoepe seg inn.

Last edited:
Back