• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Transavia x 2 på Sola

Replying to Topic 'Transavia x 2 på Sola'

Fine bilder, men vet nå ikke helt om de er så lekre de nye fargene til Transavia. Får litt "DAT sirkusklovn assosiasjoner" :)

Originally posted by Blubird

Årsak??

De sto begge på mil side
Garantert med en ladning "kloss" majorer til NATO-basen ;)

Herlige bilder ! :up:

-Men syns nå at de gamle fargene er bedre enn de nye.....

Hadde ikke mye til overs for de nye Transavia-fargene jeg heller, inntil jeg så dem live. Fikk et litt annet inntrykk av dem da. Friskt og uvant, men bra.

Om ikke flottest i klassen så var de da ihvertfall finere i den nye fargen enn i den gamle....:sarc

jeg begynner faktisk å like de nye Transavia-fargene, selv om jeg (på samme måte som når det gjelder Norwegian) helst skulle sett "ringen" rundt kroppen litt skrånet, og ikke 90 grader...

Back