Transavia starter Eindhoven-Oslo fra 29. februar 2024.
Tror det er 3x ukentlig, men ikke sett bekreftede rutetider
Hva slags marked er det, noe spesiell industri? Midt mellom Amsterdam og Rührgebiet...
Nå er vel de fleste avstander i Nederland ganske overkommerlige, spesielt for nederlendere som vil spare noen Euro her og der![]()
Ja det er vel det jeg egentlig prøver å spørre om, hvorfor fly fra Eindhoven når du på 1 time kan kjøre øst eller vest og få hyppigere avganger og (ofte) billigere billetter.. Eller tilbyr Transavia her lavere pris enn jeg ser for meg?
Satser de på at folk kanskje også skal videre til andre destinasjoner?
I så fall på egenhånd, da Transavia her kun selger punkt-til-punkt
Nederland er jo tettbefolket. Sikkert endel som bor nær Eindhoven som kunne tenke seg nordover også. Transavia hadde vel en kortvarig rute fra OSL til Rotterdam også, jeg håper denne varer lenger.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Litt googling og alt jeg fant var info om OSL-RTM i 2005, men mulig andre kan opplyse meg om når denne ruten gikk?
Ellers så tipper jeg vi kommer til å se enda flere ruter nordover om sommeren med de temperaturene som kryper oppover i Europa. Bedre å puste i 14 grader og regn enn 41 grader og null vind.
Eindhoven Airport is launching a new tool called “New Route Support” to better align its destination network with the needs of businesses and residents in the region. This support is offered to airlines planning to fly to specific destinations chosen by the airport. Transavia will be the first airline to utilize New Route Support for its new route to Oslo, starting in February 2024.
Transavia during Northern summer 2024 season is increasing Eindhoven – Oslo service. Previously reported, the carrier will launch this route with 3 weekly flights on board Boeing 737-800 effective 29FEB24. The 4th weekly flight will be added on Fridays, effective 05APR24.
Hva slags marked er det, noe spesiell industri? Midt mellom Amsterdam og Rührgebiet...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.